je hebt groot gelijk..! met als je wat te koop heb maak aparte topics aan..! maar als je nou allemaal poetsspullen te koop hebt okej logishe dan neit voor elke borstel een apart topic als ik dat moet doen is heek bokt.nl direct vol

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
858585 schreef:Hoi, ik heb mijn paard te koop staan op bokt, prachtige rmiro ruin (allround paard) Auteur cleopetra Wil iemand daar misschien naar kijken en dan wat tips geven ! Krijg dus echt geen reacties meer ! Alvast bedankt
IndianRose schreef:Net zoals "Prachtige palomino hengst",Wat heb je eraan?![]()
Kun je niet beter "7 jarige merrie welsh" typen?
Heb je al een heleboel informatie gegeven in 4 woorden!
Rubb0e schreef:Dus tip: Zet wat schuine en vetgedrukte woorden in je advertentie( belangrijke woorden vooral)
Citaat:paars dekje
peesbeschermers
deken maat blabla
zit scheurtje in deken
bandages lichtgroen
zijn nog wel vies maar worden schoon opgestuurd
Rubb0e schreef:Net als IndianRose ben ik het hier helemaal mee eens.Dus tip: Zet wat schuine en vetgedrukte woorden in je advertentie( belangrijke woorden vooral)
IndianRose schreef:viewtopic.php?f=62&t=458636
Dit topic vind ik echt allesbehalve duidelijk!![]()
Als heel de indeling anders was geweest,had ik interesse gehad.
Maar bij zoiets heb ik niet eens zin om verder te kijken naar de reactie's![]()
IndianRose schreef:DankjeChocolaatje; Jij hebt wel een erg netjes en duidelijk topic.
Super! _/-o_
LauEef schreef:Tip: Als je een foto plaatst van een paard, doe die dan geen bandages ofzo om want voor mijn doe je dan alsof je iets verbergt.
En mensen kunnen ook naar de benen van je paard kopen.
Foto's van beide kanten van het lijf en 1 van elke van zijn/haar gangen en evt. een close-upje van het hoofd vind ik perfect
amondi schreef:Lijken goed, maar ze staan er nog maar kort op.
6000 euro( 13000 gulden) is wel prijzig voor een niet geklasseerd paard. Maar wie weet vinden anderen dat wel een juiste prijs.
Afwachten maar.