uitleg gevraagd over hoe een slof vast te maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: uitleg gevraagd over hoe een slof vast te maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:16

Daar kan je knol toch niet weg

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:21

Nee en sorry hoor maar buitenrijden si niet in een bak dat is dus de weg op. En ik ben mn tiedeman kwijt dus ik meot wel met een slof vind ik een slap excuus want zo duur is ene tiedeman niet.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:53

karoliena schreef:
Nee en sorry hoor maar buitenrijden si niet in een bak dat is dus de weg op. En ik ben mn tiedeman kwijt dus ik meot wel met een slof vind ik een slap excuus want zo duur is ene tiedeman niet.

we zijn niet allemaal zo rijk en ik heb er geen geld voor en dat koopt die eigenaar zelf maar en geen slap excuss want ze zijn wel 40 euro
en dat vergeet jel(

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:54

Ja kan niet weten dat het neit je eigen paard is natuurlijk. Maar dat die eigenaar dat gewoon goed vind dan dat het paardje constant met slof gereden word. paard kan straks neit meer zonder.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 20:08

Citaat:
Runningkawa:
Die weet denk ik iedereen van mij wel, als de vraag al is, hoe moet het vast...

Helemaal mee eens!
runningkawa schreef:
Daar kan je knol toch niet weg

Ook al helemaal mee eens!

Ik ben het wel veel met je eens vandaag

Stascha_kim schreef:
zij bedoelt met buitenrijden niet door de bossen dat hoeft niet altijd hoor kan toch ook in de bak is die toch ook buiten nerdjes

In de bak kan hij niet weg.. Bij de meeste mensen wordt buitenrijden niet gezien als in een buitenbak rijden ..
Daarom hoef je nog geen nerdjes te zeggen
nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:41

Citaat:
we zijn niet allemaal zo rijk en ik heb er geen geld voor en dat koopt die eigenaar zelf maar en geen slap excuss want ze zijn wel 40 euro
en dat vergeet jel(

Zonder is nog goedkoper
en gaat ook nooit stuk

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 22:16

gezellig als je een topic opent met een doodnormale vraag en iedereen vliegt elkaar in de haren

topicje sluiten dan maar??

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 23:40

G0ed plan zeg...
Wat maakt het uit hoe iemand het gebruikt wat kan jullie het schelen het is toch niet jullie paard ik bedoel kijk in dr profiel ze is geen penny meisje en al zou ze dat wel zijn ze stelt hier niet de vraag van hoe moet ik de slof gebruiken nee ze vraagt waar wat precies voor is...! egt wat ene gezeik zeg altijd over die slofteugel!!! om egt doodmoe van te worden..

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 00:12

Dagie schreef:
G0ed plan zeg...
Wat maakt het uit hoe iemand het gebruikt wat kan jullie het schelen het is toch niet jullie paard ik bedoel kijk in dr profiel ze is geen penny meisje en al zou ze dat wel zijn ze stelt hier niet de vraag van hoe moet ik de slof gebruiken nee ze vraagt waar wat precies voor is...! egt wat ene gezeik zeg altijd over die slofteugel!!! om egt doodmoe van te worden..

Ooit gehoord van een onzin/ nep account?! Misschien niet in dit geval maar zou zomaar kunnen!!
Enne wat betreft de slofteugel ben er niet tegen mits in handen van een ruiter die weet hoe hij er mee om moet gaan!!(en tja daar zit het hem nou net in!!)

Maar de vraag van de TS is beantwoord denk dat voordat heel bokt weer over zijn toeren gaat hier beter een slotje op kan!!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 00:19

Ja sorry hoor maar het woord slofteugel hoeft maar voorbij te komen en heel bokt begint gelijk.
Enne ja ik weet hoe ik met de slof om moet gaan en dat sommige dat niet weten en dneken dat ze het wel kunnen ja wat kan jij daar aan doen dat is jou probleem toch niet veder ofwel??
Als iemand een normale vraag stelt over de slof dan begint iedereen gelijk weer te zeuren dat het slecht is blablabla.. Sorry als ik te bot reageerde

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 06:47

als je de slof aan de zijkant vastmaakt is de kans veel kleiner dat je achter takken blijft hangen, en voor op buitenrit absoluut heel geschikt...

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 10:15

karoliena schreef:

ik heb nog een thiedeman te koop