Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karoliena schreef:Nee en sorry hoor maar buitenrijden si niet in een bak dat is dus de weg op. En ik ben mn tiedeman kwijt dus ik meot wel met een slof vind ik een slap excuus want zo duur is ene tiedeman niet.
Citaat:Runningkawa:
Die weet denk ik iedereen van mij wel, als de vraag al is, hoe moet het vast...
runningkawa schreef:Daar kan je knol toch niet weg
Stascha_kim schreef:zij bedoelt met buitenrijden niet door de bossen dat hoeft niet altijd hoor kan toch ook in de bak is die toch ook buiten nerdjes
Citaat:we zijn niet allemaal zo rijk en ik heb er geen geld voor en dat koopt die eigenaar zelf maar en geen slap excuss want ze zijn wel 40 euro
en dat vergeet jel(
Dagie schreef:G0ed plan zeg...
Wat maakt het uit hoe iemand het gebruikt wat kan jullie het schelen het is toch niet jullie paard ik bedoel kijk in dr profiel ze is geen penny meisje en al zou ze dat wel zijn ze stelt hier niet de vraag van hoe moet ik de slof gebruiken nee ze vraagt waar wat precies voor is...! egt wat ene gezeik zeg altijd over die slofteugel!!! om egt doodmoe van te worden..
karoliena schreef:Nee en sorry hoor maar buitenrijden si niet in een bak dat is dus de weg op. En ik ben mn tiedeman kwijt dus ik meot wel met een slof vind ik een slap excuus want zo duur is ene tiedeman niet.