Hoeveel tijd besteed jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Hoeveel tijd besteed jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:01

steffiej schreef:
blijkbaar is het toch nog te lezeN, dus zo erg zal het niet zijn!
maar zal er voortaan op letteN.

Het is wel te lezen ja, dat zei ik ook niet. Het is gewoonweg heel irritant om te lezen net als msn-taal.

Maar fijn dat je er voortaan op let

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 23:11

Ik ben echt superveel op stal, ik ben een beetje een paardfanatic denk ik zo. Meestal ben ik zo'n drie uur op stal omdat ik gewoon alles heel erg langzaam doe, no stress. En ik ben gewoon onwijs langzaam, dat ook. Het komt ook geregeld voor dat ik 's ochtends om 9 uur op stal kom en dan om half 7 weer 's verwilderd thuis aan kom waaien.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 09:47

ik ben denk ik gem zo'n 3 uur per dag wel met me paard bezig.Ik moet hem zelf in en uit de wei doen.Dus kom er dagelijks wel 2 keer.Ik men met mijn paard en dat neemt toch wel meer tijd in beslag dan ohz.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 09:51

Ik ben doordeweeks iets van 2,5 uur bij mn paardje. Scheelt nu wel dat ze dag en nacht op de wei staan, hoef ik niet te mesten:-)

In het weekend ben ik er wel langer.

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 10:16

Mijn pony is een ijslander en die haat het om op stal te staan wat voor weer het ook is dus die staat s'zomers en s'winters op de wei, en als het lekker weer is gaan we buitenrijden wat dat vindt ze wel het leukst en 1 keer per week hebben we les. Elke dag haal ik de mest uit de wie voordat ik ga rijden en dan ga ik d'r poetsen en opzadelen en wegrijden en als we terug zijn lekker laten rollen in de bak en dan het zand er een beetje afvegen en weer terug in de wei owjah het belangrijkste mag ik niet vergeten als ik wegga nog een wortel. Ik ben per dag wel ongeveer 3.5/4 uur bezig.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 11:06

Ik ga naar Olga, en ga dan even goeiedag zeggen tegen iedereen, soms blijf ik wel een uur praten ofzo .

Dan ga ik naar Olga, zet haar buiten (tenzij ze al buiten staat) en dan mest ik de stal uit. Dan haal ik haar uit de wei/bak en ga haar poetsen, soms wassen of prullen. Dan ga ik rijden, na het rijden spuit ik haar benen af en dan mag ze terug naar de wei of op stal. Als het echt goed weer is was ik haar helemaal .

En dan ga ik meesal weer naar binnen om verder te babbelen .

Meestal ben ik zo 'n 2 - 3 uur bezig emt Olga.

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 12:54

Mijn pony's staam bij huis, dus ja ben de meestal altijd wel.
En wat ik zoal doe is: In de wei zetten/uit de wei halen, rijden/longeren, poetsen, wassen, knuffelen, stal uitmesten, wandelen in het bos(woon in het bos), spelen in de bak(voetballen ofso , ja dat vind je haflinger geweldig )

En ja hoelang ik bezig ben, ik denk wel zo'n 4 uur per dag(2 pony's)