Meisjes.. vallen me lastig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marrepar

Re: Meisjes.. vallen me lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 18:20

xx_Irisje schreef:
denk dat wegsturen de enige echte manier is.

al zul je door wat geshcreeuw en gejank heen moeten. en evt. de ouders bellen.

inderdaad, gewoon duidelijk zijn!
Wel vervelend

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 18:30

Tsja, aan de ene kant natuurlijk heel sneu voor die kinderen omdat ze niet meer bij hun 'droompaard' kunnen komen maar natuurlijk nog vervelender voor jou! Weet je wat ik gewoon zou zeggen? Jullie mogen niet op dit erf komen en ik wil dus ook niet dat jullie naar Passoa gaan, maar als ik nog eens op de dijk aan het stappen ben mogen jullie hem wel weer eventjes aaien.
Zo is iedereen tevreden! Zij houden hun droompony en hopen dat Passoa hen nog herkend als ze weer een aai mogen geven ( ), en jij hebt geen lastige kinderen op stal.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 18:31

Raar hoor!
Vertel haar gewoon dat je niet wilt dat ze de hele tijd om je paard heen zwermen, en dat de eigenaar van de stal geen vreemden op het terrein wil hebben.
Vraag ook of mede-ruiters een oogje in het zeil willen houden, zoals diegene die hun nummers vroeg.

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 18:45

de meisjes zijn rond een jaar of 10, en ik kom net terug van stal en ze waren er niet, dus vandaag geen last gehad, morgen ga ik echt wat van zeggen, ik heb het echt ene beetj egehad, .. bedankt voor de reacties

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 22:45

zo dat is niet erg fijn

sterkte ermee!

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 17:58

ben je al van ze af ?
ben wel nieuwschierig wat nou heeft geholpe om ze weg te krijge:P

haha
doewg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:21

Een jaar of tien? Gewoon heel rustig zeggen dat ze niet meer mogen komen omdat jij dat niet wilt. Geen extra uitleg geven, geen excuses verzinnen, alleen maar zeggen dat ze niet meer mogen komen. Punt uit.
Je hebt dan misschien vijf minuten (hooguit!) jankende kinderen om je heen, maar daar moet je je dan maar even niks van aantrekken. Consequent blijven en volhouden dat ze niet meer mogen komen.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 13:37

Marreke schreef:
Een jaar of tien? Gewoon heel rustig zeggen dat ze niet meer mogen komen omdat jij dat niet wilt. Geen extra uitleg geven, geen excuses verzinnen, alleen maar zeggen dat ze niet meer mogen komen. Punt uit.
Je hebt dan misschien vijf minuten (hooguit!) jankende kinderen om je heen, maar daar moet je je dan maar even niks van aantrekken. Consequent blijven en volhouden dat ze niet meer mogen komen.

Helemaal mee eens. Ze kunnen toch op de manege een pony gaan "verwennën". Zo te zien worden ze toch al snel hopeloos verliefd op een paardje/pony

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:08

Ja zo heb ik dat ook wel eens gehad alleen stonden de paarden dan in een wei bij een weg en steeds was het aaien en zo maar iedere keer als ik er was bleven ze dingen vragen en op de duur brachten ze gewoon eten mee waar ik niks van wist ik heb gewoon gezegt dat ze moesten weg gaan en dat ik dit niet meer wou zien!! sinds dien heb ik geen kindjes meer gezien. (dit zijn jonge paarden en wat onverchillig stel dat er iets gebeurt en dan ben jij wel verantwoordelijk) Zou ik ook gewoon zeggen tegen de ouders!! Als je ze belt!! Hallo de manege staat toch ook vol paarden en pony's anders zetten ze maar een advertentie voor een verzorgpony!!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:16

Of een bordje ophangen aan de staldeur met daarop één of andere latijnse plantennaam, pas op, heel besmettelijk/dodelijk

Het lijkt me inderdaad heel erg irritant.
Ik heb alleen nog maar volwassen pennyvrouwen meegemaakt die onze paarden allerlei dingen gaven. Soms vonden we sinasappelschillen terug in de stallen

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:59

ik zou naar de manege gaan en het verhaal daar even voorleggen, daar hebben ze vast wel paardjes zat waar die meiden ook helemaal gek op kunenn worden, of de manege eigenaar kan het eens met hun ouders bespreken.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 17:27

Geen vliegenspray op je paard spuiten maar anti-pennymeisjes spray
Hihi nee, ik denk dat je indd het beste nog eens duidelijk tegen ze kan zeggen dat ze niet elke dag mogen komen.Evt een keertje afspreken dat ze mogen komen als jij er ook bent.

En anders, probeer indd de ouders eens te bereiken, want dit gedrag kan gewoon niet.(Ik had het op die leeftijd echt niet gedurfd om zo in buurt van een paard te hangen terwijl de eigenaar dat niet wil..)

Als laatste redmiddel: Zeg dat er soms waakhonden los zijn op het erf....wil ook nog wel eens helpen..