Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gekke_koei schreef:fijne zaak als je weet wat je wilt hebben en ze zijn gewoon standaard goedkoper dan de meeste ruiterwinkels.. maar van rijs heeft het qua zadels. willem heeft een extreem moeilijke rug en hij weet er iedere keer weer wat van te maken.. ik weet gewoon dat ik om de zoveel maanden moet laten opvullen en dat wordt bij starho niet gezegd.. ze kijkt ook niet hoe jij er op zit.. want ik mocht toendertijd niet eens met beugels rijden.. sorry maar das geen zadel passen....
Ziolette schreef:Mmmm, ga toch wel heel erg twijfelen als ik dit soort dingen lees. Mijn paard is geen probleemgeval maar ik ben dat wel, ik heb zelf namelijk een evenwichtsprobleem.
. 
Sjonniej schreef:Marije; Een 2e hands zadel kan je ook ongeveer een week thuis gebruiken en daarna alsnog terug brengen als het je niet bevalt.
LPtje schreef:sta-rho duidelijk!
goede service en zijn niet te belabberd om je paard 20 zadels te laten passen , stoppen ook echt pas met passen als het zadel echt goed zit en als jij het ook lekker vind zitten!