Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij is een keer bij ons op school geweest voor een demonstratie.. wel knap van guus dat hij het allemaal kan!! 
Mexx2 schreef:zucht!!!
baasje helaas wat minder!
paardje staat in midden in een woonwijk,in een stal,met een emmer/kuip,waar hij in heeft geleerd,zijn drollen te leggen.
russel schreef:Als dit waar is had ze allang de DB op haar dak gehad. Want zo kan dat natuurlijk niet. Als het paard niet de gelegenheid krijgt op tijd te kunnen plassen en mesten, kan hij niet gezond blijven.
veerledec schreef:russel schreef:Als dit waar is had ze allang de DB op haar dak gehad. Want zo kan dat natuurlijk niet. Als het paard niet de gelegenheid krijgt op tijd te kunnen plassen en mesten, kan hij niet gezond blijven.
En wat moet de DB doen dan vlgns jou? Guus meenemen, zodat ie nóóit meer kan mesten of plassen, omdat ze hem dat niet laten doen zoals ie t kent? Nee, hij staat er in prima conditie bij, dus er is geen enkele reden voor.
@Charos: helaas gaat t er in de échte dressuurwereld nog een stuk minder vriendelijk aan toe. Ze heeft een speciale lange zweep waarmee ze 'm aantikt, dus niet slaat. Ik heb wel eens minder vriendelijke methoden gezien.
russel schreef:Staat ze s'nachts ook klaar met haar panneke? Die van mij poept en plast juist s'nachts en s'morgens vroeg, die van haar neem ik aan toch ook?
Ooit een stal gezien die de volgende ochend brand schoon is?
Wat moet ik hier nu van geloven?
0ojannekeo0 schreef:en dan niet te vergeten een sperriemtje aan met S&T das al helemaal mis.