Wanneer zou jij wedstrijden starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Wanneer zou jij wedstrijden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 20:34

Ik vind zelf als jurylid dat zolang jij je paard thuis niet in alle gangen nageeflijk kunt rijden, je op een wedstrijd al helemaal niets te zoeken hebt. Op wedstrijd komt er toch nog een stuk spanning van paard en ruiter bij en dan is de controle al helemaal ver te zoeken.
Lekker thuisblijven dus totdat je je paard thuis een goede B-proef kunt laten lopen (dus nageeflijk en met stelling en buiging)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 10:02

@ Fitzroy: Maar je ziet toch regelmatig voorkomen dat er ruiters bij zijn in de B die belabbert rijden?
Ik wil pas starten als ik Misty goed kan rijden, dus mooi rond en een rustige beheerste galop.

daantjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:13

ik ga zelf ook starten naar de zomervakantie en heb besloten dat ik waarschijnlijk bij de eerste 5 wedstrijden tog nog niet hoge punten heb. Omdat ik nog nooit eerder wedstrijden heb gereden. je moet het tog een keer proberen hoe ze op de wedstrijden zijn. en bij de B zijn de pony's nog niet verplicht om aan de teugel te lopen. tuurlijk het is een mooier plaatje als ze dat wel doen maar dat komt vanzelf. je weet nooit hoe een paard gaat reageren op een vreemd terrein!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 20:11

Vandaag ging het rijden echt super!
Ze liep mooi rond! Het mocht nog wel wat lager maar het was een hele voorruit gang! Ook de galop gaat steeds beter!