Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maiske schreef:Begin nu aardig te twijfelen eerlijk gezegd.Baal daar altijd van als je de gezondheid van je paard in handen van een ander moet leggen die pretenderen de experts te zijn op hun vakgebied. Hetzelfde met hoefsmeden..... kan er wel naar kijken maar een GOEDE hoefsmid zou meer moeten zien als ik.
Wat moet ik nou doen? Toch maar een ruiterhuis laten komen met een aantal Euroriding, Kieffer of andere zadels en die maar laten opvullen naar zijn rug?
Pfffff ik weet het niet meer..... wil gewoon het beste voor hem......
Katja schreef:Ik heb van Daleman hele slechte dingen gezien dus daar ben ik dan weer niet zo happig op.

Citaat:Laat die hulsebos anders gewoon komen en neem iemand met ervaring mee.
Dus bijvoorbeeld je instructise.
En vertrouw niet op het woord van meneer hulsebos maar op je instructrise.
Zo doe ik het ook altijd en is altijd nog goed gekomen.
(zadels, hoofdstellen, singels en halster) Ik heb 3 Hulsebos zadels en ik ben er helemaal happy mee! Passen perfect op mijn paard. Ik heb een zwarte dressuur, een bruine dressuur (precies die van Vinnie) en een zwart springzadel. Zitten allemaal heerlijk en ik vind ook dat ze een goede service hebben. De 3 hoofdstellen zijn ook prachtoig, weinig onderhoud en heel erg soepel. ook mijn halster ziet er nog piekfijn uit terwijl hij er elke dag mee in de wei loopt en rolt.
curly2day schreef:Tja, geen persoonlijke ervating met de zadels van Hulzebos, maar een vriendin van me had een van de eerst "eigen gemaakte"zadels van hun.
Tot ze het zadel na lieten kijken het en gewoon een jc boom bleek te zijn met een stukje leer met de stempel hulzebos erin............
Ik ben zelf weg van Daaleman, heb er zelf ook 2 van.
Al hoewel ik de laatste tijd daar ook mindere verhalen over hoor.
Het is maar net wat je ligt, maar ik moet zeggen dat Daaleman hier op bokt beter uit de verf komt dan hulzebos, zoek maar eens in oude topics !
Succes ermee
cornelie schreef:Totdat over een jaar de problemen komen, want die komen gegarandeerd. Het binnenwerk van het zadel is niet goed. Maar ach, als je pony/paard koppig is of niet meer zo fijn is in het rijden dan kan nog altijd de zweep erover