Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Dus dan staat ze ook altijd buiten. En s' nachts staat ze weer in een andere paddock, zonder schuilstal, en met wat regen blihft ze daar gewoon in staan, maar als het echt aan een stuk door hard regent dan gaat ze in een box 's nachts. Hele harde regen houdt ze helemaal niet van, en ze krijgt het ook snel koud, dus dan liever even naar binnen.

runningkawa schreef:Mijn paardjes staan nu met een schuilstal buiten.
Als er overdag vliegen en dazen zitten, staan ze de hele tijd op stal
Is het kouder, zodat er geen dazen zitten, zo ook met regen, staan ze lekker buiten.
Maar ook in April, toen er nog geen dazen zaten, bleven ze ook buiten staan, hoe hard het ook regende.
Dus ik heb de conclusie gemaakt dat wij het erger vinden dan hun
. 

, en ze is best snel verkouden. Dus zij krijgt als het regent, een regendeken op
, grasbuikje kan ik niet gebruiken dan 
Sokkebok schreef:Ik denk niet dat je een warmbloedpaard helemaal kunt vergelijken met een koudbloedpaard. Koudbloeden kunnen gewoon beter tegen de kou en die krijgen in de winter ook meer haren.
runningkawa schreef:Sokkebok schreef:Ik denk niet dat je een warmbloedpaard helemaal kunt vergelijken met een koudbloedpaard. Koudbloeden kunnen gewoon beter tegen de kou en die krijgen in de winter ook meer haren.
Wat is
Kafu xx X Rigoletto voor een paard?
En Tango X Symfonie?