zadelmarkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:33

Ik zou als ik jou was ff nagaan wat je maximale budget is en dan op zoek gaan naar een 2ehands zadel van wat betere kwaliteit..
Of anders even doorsparen.. Want als je een goed zadel 2ehands koopt kan je die na een paar jaar ook weer gewoon doorverkopen, deze zadels dalen enorm in waarde daar krijg je dan ook niets meer voor!

ZiraB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:49

ik heb ook zo'n merano dressuurzadel. ik heb er ongeveer 3 maanden mee gereden en nu even een tijdje niet meer omdat mn paardje weg is om geinsimineert te worden. het zadel van mij is nog helemaal goed, het is niet van kleur veranderd en ik heb nog geen slijtageplekken gezien, maar je kunt wel zien dat het leer van een mindere kwaliteit is. Ik heb wel veel negatieve verhalen over zadelmarkt gehoort dat de zadels naar een tijdje vervormen enz. ik hoop maar dat dat niet met mij zadel gebeurt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 14:11

ikzelf heb 2X een zadel van marktplaats gehad, en die bevielen prima. het zadel wat ik er nu van heb ik gewoon van mooi leer en heeft een goede pasvorm, zelfs na een vol jaar van gebruiken ziet die er nog picco bello uit. het zijn geen super kwaliteits zadels die minimaal 20 jaar meegaan, maar dat mag je voor dat bedrag vind ik ook niet verwachten.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 14:17

Marktplaats of zadelmarkt zit wel verschil in hoor.
Van marktplaats koop je van een particulier.
En zadelmarkt is geloof ik een winkel.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 14:19

Hier is al zoveel over geegd dat ik dit topic sluit. Lees de faq eens door en met de zoekfunctie vind je nog veel meer.