Margreet schreef:*mandy schreef:Maar grijs kenteken heeft nu toch geen voordelen meer? Buiten dat heb ik wel een achterbank nodig. Helaas....
Niet meer voor particulieren. Maar nog wel als je het écht bedrijfsmatig kunt doen hoor.
Ook voor particulieren, zij het veel minder dan in het verleden. Je betaald met grijs kenteken geen provinciale opcenten, dat scheelt toch gauw 1/3 ten opzichte van "echt" geel. De basistarieven zijn inderdaad gelijk gelegd, echter bij geel kenteken betaal je ook provinciale opcenten, bij grijs kenteken niet.
Daarnaast begrijp ik dat je rekening moet houden met rolstoelen? Kun je dan mogelijk iets met gehandicapten/rolstoel vervoer? Ik heb geen idee hoe deze regelingen werken.
Overigens heb ik na de waarschuwing van de belastingdienst niks meer gehoord en 1 juli is echt geweest. Ik ben toch gewend van die gasten dat ze op tijd zijn als er geld te vangen valt. Ik wacht rustig af.
Wat is een goede rijschool in (de omgeving van) Hilversum?
Ik rijd best wel heel veel (ik wil dus geen krachtpatser die benzine slurpt), de instap moet niet te hoog zijn en er moet een ingeklapte rolstoel in de kofferbak kunnen zonder dat de achterbank plat hoeft. Verder moet er een 1,5paards trailer achter kunnen.