Kunnen ze dit maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: Kunnen ze dit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 15:14

De eerste keer toen die niet lekker liep. En toen 4 weken later weer.
Ze kunne niet met mijn paard omgaan. Hij jeeft een lastig karakter en moet niets van vreemde weten. Hebben ze hem sedaline gegeven en een praam op ziojn neus gezet. Ik heb 2 weken met een paard gezeten die over de rooie was. Daarom wil ik er dus bij zijn. Maar word blijkbaar niet serieus genomen. En hebben ze hem zonder mijn toestemming in 4 weken tijd 2x geent.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:03

ik run hier zelf een pensionstal,en het komt hier nooit voor dat er paarden zomaar geent worden zonder dat de eigenaar het weet.

als de paarden geent worden,dan meldt ik dat en kunnen mensen zeggen of ze het ook willen of niet.

als de veearts langs komt en iemand heeft iets voor de veearts dan kan ik het op de ronde meenemen,of anders moeten ze zelf een afspraak maken.

maar niets gaat hier zonder overleg met de eigenaar van het paard!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 18:49

De dierenarts komt bij ons standaard dinsdag. En de meeste pension klanten regelen het allemaal via de stalhouder. Stalhouder houdt ook de entingen bij enzo. Maar ik wil liever zelf de touwtjes in handen hebben.
Ik denk niet dat het met opzet gedaan is.