praten met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 16:17

Jooske schreef:
Ik heb jouw verhaal op www.pratenmetpaarden.nl Tiessie en ik moet zeggen dat ik heel erg onder de indruk was van het verhaal van Artiest. Toen ik het verhaal van Artiest las, wist ik zeker dat ik het wou doen haha.
Ik weet dat ik ook dingen kan horen die niet positief zijn, maar ik krijg zelf van mijn paard het idee dat ze wel gelukkig is alleen niet qua rijden en dat is ook 1 van de dingen waar ik graag antwoorden op zou willen. Ook heeft mijn paard 2 enorme littekens op haar achterbenen waarvan ik geen idee heb hoe ze eraan komt. Ik kan dit ook op geen enkele manier achterhalen, omdat Jessie's vorige baasje niet meer weet van wie ze haar gekocht heeft Een beetje een vage mevrouw is het..
Jessie is bijvoorbeeld ook doodsbang in benauwde ruimte's of om kort vast te staan en ik denk dat dat iets te maken heeft met hoe ze die littekens op heeft gelopen.

Ik heb het ook gedaan en mijn paard zijn verhaal staat ook op die site...! --> Nobles onder Artiest..!
Super leuk en leerzaam vond ik het..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:59

ik vind het daar zo vreemd dat ze met de paarden zo sjiek praten .. ik praat altijd normaal met die paarden en krijg ook hele normale antwoorden . gewoon hele aardse .... dus ja .. maar meschien is dat omdat ik het op een andere manier doe en op een andere manier er tegenaan kijk

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 14:16

hoezo sjiek? Ik zie er niks sjieks aan.

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 15:02

Ik ook niet..Ze spreken elkaar toch niet met 'u' aan enzo? Wat bedoel je met chique?

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 15:12

Ja shadowflower ! Dat dacht ik ook !
Ik heb wel eens dat ik rare zinnen krijg of woorden die ik zelf nooit gebruik maar zo sjiek als die paarden tegen haar praten hebn ik nog niet meegemaakt. Maar misschien praat zij zelf zo sjiek

Paradiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:24

Shadowflower: ik neem graag een keer contact met je op voor een eventueel consult. Ga eerst lekker op vakantie met mijn paardje, ben begin augustus terug.
Je hoort van me
Gr Suus

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:56

ok ... ik vind het allemaal goed ... ik wil ook nog even vermelden .. omdat er zoveel consulten worden aangevraagt weet ik niet van wie het geld komt als het gewoon op mijn rekening is gestort ... dus ik wacht elke keer op zo een brief van de bank waarop staat van wie er geld heeft gestort en of er geld af is gehaald(is de naam van dat papiertje kwijt ^^) dus het kan maximaal een maand uren .. hopelijk korter ... en dan als ik zie dat ik het geld heb doe ik ook meteen het consult .. en krijg je het nog diezelfde dag toegestuurt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:07

Ja shadowflower ! Dat dacht ik ook !
Ik heb wel eens dat ik rare zinnen krijg of woorden die ik zelf nooit gebruik maar zo sjiek als die paarden tegen haar praten hebn ik nog niet meegemaakt. Maar misschien praat zij zelf zo sjiek

wie weet ligt dat wel aan het persoon die het consult afneemt ^^ lacht zichzelf uit ..... ghegheghe .. sorry ik ben ook maar doodnormaal ... dus die paarden zullen heus niet anders tegen mij praten ^^

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:43

shadowflower schreef:
ik vind het daar zo vreemd dat ze met de paarden zo sjiek praten .. ik praat altijd normaal met die paarden en krijg ook hele normale antwoorden . gewoon hele aardse .... dus ja .. maar meschien is dat omdat ik het op een andere manier doe en op een andere manier er tegenaan kijk

Misschien is dat het verschil met jou en Annika van www.pratenmetpaarden.nl want jij bent 15 en Annika is 31....

Maar ik heb het dus ook bij www.pratenmetpaarden.nl laten doen en ik moet zeggen dat het voor mij een hele openbaring was.. ik begrijp mijn paard nu veel beter en ik werd met mijn neus op de feiten gedrukt! Helaas op een niet leuke manier maar de waarheid is hard en Sammy (mijn paard) en ik hebben nu een nog hechtere band dan daarvoor

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:58

ja dat zou ook kunnen maar jenna vond het ook al ..

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:02

Geloof me.. het is niet sjiek en Annika is ook niet sjiek

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:43

Ben je op je 15e volwassen genoeg om dit te doen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind je gave heel mooi en ik bedoel niet dat je onvolwassen zou zijn maar het gaat mij erom dat je toch wel wat ervaring in het leven moet hebben om mensen bepaalde boodschappen te geven. Dat lijkt me wel moeilijk als je nog zo jong bent.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:08

wie zegt dat ik geen ervaring in mijn leven heb ? ..
zowel op paranormaal gebied kan ik heel wat ...ik denk meer dan menigd volwassen paranormaal mens ... en in mijn mini leventje heb ik ook al heel wat meegemaakt ..... voor de rest heb ik onderhand ook 3 cursussen gevolgd .... hier ga ik wel mee stoppen omdat ik mijn gaves zelf ontwikkel .... ze komen gewoon aan wanneer het nodig is ... en zeg nou zelf .. liever een puber van 15 die je de waarheid verteld dan een volwassen iemand die mega wazig is ... en absoluut onzin verteld ..... de meeste reacties zijn trouwens zeer positief geweest op de consulten

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:17

Voor mij gaat het niet om de leeftijd.
Maar wat je kunt om met paarden te kunnen praten.
Ik vindt het een hele speciale gave.
Dat heeft ook niet iedereen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:18

en zo zou iedereen moeten kijken ^^

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:23

Ik heb het ook laten doen, want ik dacht dat mijn paard me absoluut niet aardig vond en het liefst de hele dag in haar eentje doorbracht. Het tegendeel bleek, mijn paard vindt me juist heel lief, maar er is een kwade 'entiteit' (geest ofzo?) aan haar gehecht en die 'geeft haar anders weer'. Annika zou proberen de entiteit weg te halen maar dat is tot nu toe helaas niet gelukt... Ik hoop dat het nog lukt. Vind ik het nogal zielig voor m'n paardje en ook een eng idee!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:28

Dat kan ook ja.
Het is niet leuk.
Ik weet zelf wat het is, ik gad namelijk een stemmetje in mijn hoofd.
Hij is er gelukkig nu niet meer.
Ik hoop dat het lukt om die entiteit weg te krijgen bij je paard.
Heel veel succes er mee.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:33

shadowflower schreef:
wie zegt dat ik geen ervaring in mijn leven heb ? ..
zowel op paranormaal gebied kan ik heel wat ...ik denk meer dan menigd volwassen paranormaal mens ... en in mijn mini leventje heb ik ook al heel wat meegemaakt ..... voor de rest heb ik onderhand ook 3 cursussen gevolgd .... hier ga ik wel mee stoppen omdat ik mijn gaves zelf ontwikkel .... ze komen gewoon aan wanneer het nodig is ... en zeg nou zelf .. liever een puber van 15 die je de waarheid verteld dan een volwassen iemand die mega wazig is ... en absoluut onzin verteld ..... de meeste reacties zijn trouwens zeer positief geweest op de consulten

Ik wil je absoluut niet afvallen, maar heb je daar cursussen voor???

En wie zeg dat die volwassene de waarheid niet vertel (en volgens jou wazig is en onzin uitkraamt?) Vraag me af waar je die wijsheid vandaan heb...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:02

je snapt het niet ... er zijn ook genoegt volwassenen die in het paranormale zitten die de waarheid spreken maar de helft is gewoon onzin ...en nee daar heb ik geen cursussen voor gevolgd maar wel aura cursussen en daar heb ik veel van geleerd. en ja die wijsheid heb ik van mezelf want ik zie wanneer iets onzin is en wanneer niet ... en wanneer iets negatief of positief is

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:09

yeah right!

Meid, het zal wel.. jij zal die gave ongetwijfeld hebben, maar ga nu niet af lopen geven op een ander want dat is helemaal niet nodig
Laat ieder zijn ding doen en als een ander daarmee geholpen is (voornamelijk het paard want daar hebben we het eigenlijk over) is dat toch prima!

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 07:37

Ik wil een 'gevaarlijk' voorstel doen....
Shadowflower en ik krijgen beide dezelfde foto, dezelfde informatie, dezelfde vragen van 1 paard, 1 eigenaar...
Voor mij part wordt Shadowflower ervoor betaald, ik doe het gratis.
De gesprekken gooien we op dit topic...
Is leuk om te zien hoe 2 totaal verschillende mensen dezelfde dingen uit een foto halen....!
Dit is dus eenmalig he...

Shadowflower??? Doe je mee???

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:07

Dus jij kan ook al praten met paarden Veelzijdig type...

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:18

haha!
Zat ff raar te kijken op deze reactie, maar ik kan je nu plaatsen.
Yep!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:24

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:42

Ydnic schreef:
Ik wil een 'gevaarlijk' voorstel doen....
Shadowflower en ik krijgen beide dezelfde foto, dezelfde informatie, dezelfde vragen van 1 paard, 1 eigenaar...
Voor mij part wordt Shadowflower ervoor betaald, ik doe het gratis.
De gesprekken gooien we op dit topic...
Is leuk om te zien hoe 2 totaal verschillende mensen dezelfde dingen uit een foto halen....!
Dit is dus eenmalig he...

Shadowflower??? Doe je mee???

Dan mogen jullie wel met mijn paard praten hoor

(Dan heeft hij in totaal met 3 mensen gesproken en heeft 1 iemand info uit zn aura gehaald)