Terschelling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen_

Re: Terschelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 17:06

Heey,

Ik kom al 5 jaartjes op Terschelling en heb Terpstra, Lok en manege de Barrage allemaal al een keer gehad

Ik vind van die 3 Lok het leukste, daar ga je tenminste een ECHT stuk hard galopperen
Bij Terpstra had ik het na 2x wel gezien. Ik was toen met 1 ander meisje en een ''begeleider'' van 12-13 jaar. En het stukje dat we gingen galopperen was niks en bleven maar kort op het strand.
Bij de Barrage had ik ook nog een paar keer gereden, maar vind Lok nog steeds het leukste Vooral door het stuk dat we echt galopperen.

Ik ga in de herfstvakantie weer en zit op een camping waar ze chalets (ofzo iets) verhuren en waar je met je tent kan staan. De ''camping'' heet Landzicht. Het is de camping dicht bij de bowling en fietsverhuur en schuin over dat pizza-ding hoe heet die ook alweer?

xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:58

iso la bella.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 19:31

Ik zit trouwens in Hoorn maar mijn paardje staat in Midsland. Maar het moet met de data wel goed uitkomen natuurlijk!! Wanneer is iedereen er???
Zelf ben ik er heel augustus maar dan moet ik zo nu en dan wel aan het werk op de Barrage...

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:27

@Femskie: ik heb jou geloof wel is gezien in de zomer op de barrage als ik zo kijk op je fotos uit je profiel

ik ga as vrijdag ook weer heb vriendinnnetje Eke op het eiland wonen ze rijdt ook altijd daar op de barrage

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:35

Ik ben vorig jaar ook op Terschelling geweest (2 keer in 1 vakantie, had de smaak te pakken) heb een rit gemaakt bij Terpstra, was erg gaaf.
Brave paarden ook, voelden prima aan of ze wel of niet voluit konden gaan bij de mensen in de groep en ook weer goed terug te rijden.
Misschien dat ik van de week nog een paar daagjes overga, vriendinnen van me zitten er nu. Anders wordt het waarschijnlijk eind juli, begin augustus. Heb er nu al weer zin in!

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 23:38

Ik ga donderdag voor het negende jaar naar Terschelling! Ik heb een paar keer bij de barrage en terpstra gereden, nu rijd ik 2 jaar bij Lok en daar bevalt het me het meest. Ik rijd altijd op Leander nog nooit op een ander gezeten, fantastisch beest! Maar dit zijn buitenritten onder begeleiding. Ik weet niet of jij bedoeld om paarden te huren voor bijv. een middag zonder begeleiding? Want dan zou ik het niet weten, en denk eigelijk ook niet dat dit op Terschelling mogelijk is. Nou ja heel veel plezier!

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:11

woehoeee ik ga morgen jeej om 6 uur zit ik al in de auto haha kwart over 10 de boot joeppieee ik heb er echt mega veel zin in!!!