bang voor vliegenspray..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: bang voor vliegenspray..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 10:08

Mijn paarden zijn er panisch voor Alleen al als ze de bus zien staan ze te dansen. Ik moet ze met 1 hand heel goed vasthouden, en met de andere zo goed en kwaad als het kan spuiten

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 10:18

Wat een stomme beesten kunnen het eigenlijk zijn!!! Zoveel zijn er bang voor en juist als we het niet zouden doen, ze nog meer last zouden hebben!!

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 10:41

Tancreda4 schreef:
Ik denk dat het niet echt een goede manier is, spuit-snoepje-spuit enzo.
Mijn merrie raakte namelijkd e eerste spuit wat schrikkerig, maar dan bleef ik spuiten en was de eerste schrikreactie gelijk weg. Deed ik echter spuit-rust-spuit-rust schrok ze steeds weer als ik weer begon te spuiten.

Verder wat voor vliegenspray heb je?

Na 1 x dus spuit-snoepje-spuit-snoepje ben ik er ook al achter dat het inderdaad niet werkt.
Vliegenspray is van Nijland, het idee van een plantenspuit gewoon.
Hem ergens opsluiten zodat hij niet wegkan, vind ik moeilijk. Dan staat ie op stal als ik het op moet spuiten, maar zijn stal = zijn stal. Ik wil niet dat hij me gaat accosieren als ik zijn stal in kom met, in zijn ogen, een 'eng iets'.

Had niet zoveel reacties verwacht eigenlijk!
Bedankt allemaal!

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 10:50

Ik doe het weer juist wel op stal, omdat dat zijn plekje is en zich het meest veilig voelt

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 11:05

Mijn pony vind de spuit ook eng, doe het gewoon met een spons, probleem opgelost.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:56

Phynix schreef:
Ik doe het weer juist wel op stal, omdat dat zijn plekje is en zich het meest veilig voelt

Juist omdat het een veilig plekje is doe ik het daar neit... Het is haar ruimte en die wil ik niet verstoren met iets engs... Dat moet ongeschonden blijven, en moet ze ook echt zich veilig kunnen voelen. Doe daarom ook niets 'naars' in stal, dat gebeurd allemaal erbuiten