elinax21 schreef:_isaatje_ schreef:Je kan ook in groningen zelf zwemmen, namelijk bij het zilvermeer. (das in een buitenwijk van Groningen, Lewenborg) alleen kan je daar niet in het hoogseizoen zwemmen, maar volgens mij alleen van september tot april zoiets...
En je kan in het schildmeer, maar dat is voor jullie wel een eindje weg. (schildmeer ligt bij slochteren)
schildmeer is ook niks. en als het een beetje warm is zit het er vol met (boze) mensen.
Ook in dat kleine meertje dr naast? Ben ik namelijk wel es geweest, en ging best hoor. Het is niet zo diep maar je kan wel lekker spetteren.
sweetwendy schreef:_isaatje_ schreef:Je kan ook in groningen zelf zwemmen, namelijk bij het zilvermeer. (das in een buitenwijk van Groningen, Lewenborg) alleen kan je daar niet in het hoogseizoen zwemmen, maar volgens mij alleen van september tot april zoiets...
En je kan in het schildmeer, maar dat is voor jullie wel een eindje weg. (schildmeer ligt bij slochteren)
in het zilvermeer raad ik trouwens wel een beetje af, ze hadden daar groene en blauwe alg. Sindsdien ben ik daar beetje voorzichtig voor geworden
Oow een paar vriendinnen van mij gingen daar buiten het hoogseizoen best vaak zwemmen, de blauwalg komt volgens mij alleen als het warm is. Maar dat weet ik niet zeker.