Is dit paard te verkopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RedgirlJarig

Re: Is dit paard te verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 13:23

Ik ben ook niet van plan om het allemaal zo uitgebreid te gaan vertellen als ik een advertentie plaats hoor. Ik zal het wel een beetje proberen te verhullen maar het lijkt me toch handig om iig dat van die puntjes op het bot wel te vermelden. Anders gaan de mensen haar straks rontgen keuren en wordt ze daarop afgekeurd. Ik ben dan liever eerlijk gelijk vanaf het begin dan dat die mensen daar opeens voor een verrassing komen te staan en ik voor de volledige keuringskosten op kan draaien.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:35

Wat heb je voor het paard betaald toen je ze kocht? Omdat het nog niet zo lang geleden is en de blessure die ze had over is denk ik dat je hetzelfde er voor kan proberen te vragen als je haar weer op haar oude niveau van rijden kan krijgen. Het is idd een goede tip dat je haar dan beter even door een andere kan laten bijrijden en voorrijden als er kopers komen. Wel een moeilijke beslissing zeg. Ook al wil het niet klikken met rijden je hecht je toch snel aan een paard. Succes met je beslissing.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:55

Heel veel succes met het nemen van een beslissing, ik hoor het dan nog wel van je..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:50

Ze is zeker wel te verkopen maar nooit onder het predikaat sportpaard. Ze zal nooit de kwaliteiten daarvoor hebben en ze al een peesblessure heeft gehad. Als recreatiepaard is ze goed verkoopbaar aangezien ze nog niet zo oud is en wel braaf buiten is. Ik zou niet zeggen dat ze een moeilijk paard is, dat klinkt niet echt positief. Verder zou ik niet teveel vragen want het is en blijft een recreatiepaard of fokmerrie dus rond de 1500 tot 2000 euro