Luchtzuiger kopen of niet? wat zijn jullie ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Luchtzuiger kopen of niet? wat zijn jullie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:40

Die paardenrennies helpen ook niet altijd, we hebben het op stal uitgeprobeerd, geen verbetering bij de luchtzuigers. En we hebben er heel fanatieke tussen zitten, al op leeftijd van een jaar...die doen het gewoon op de rug van een ander .

En zelfs als je de gelegenheid niet hebt om de vaak buiten te hebben, of heb je een paard dat niet naar buiten kan: nogmaals, ik zou het gewoon doen. Dan maar een band om, of je haalt alles uit de stal vandaan waar hij zijn tanden op kan zetten, of je probeert het met de medicijnen...ik zou een goed paard daar niet om laten staan.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:56

Een band zou ik nooit omdoen, zo'n band kan meer kapot maken dan goeddoen. En bovendien zijn er genoeg paarden die er doorheen zuigen.

De stal kan idd "aangepast" worden voor een zuiger Geen vast voerbak e.d. Metaal bekleden met rubber.

Zelf zou ik het paard er ook niet om laten staan. Er zijn zelfs genoeg toppaarden die luchtzuigen.

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:40

Een paar jaar geleden liet de manegehouder een paard voor me op zicht komen. Dat bleek een luchtzuiger en heb hem ook niet gekocht.
Eén probleem waren de andere eigenaren die fijntjes lieten merken het niet op prijs te stellen om een luchtzuiger op stal te krijgen.

boabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 17:57

Allemaal bedankt voor jullie reacties! Heb er erg veel aan gehad.

Ik heb besloten om hem te kopen, hij moet alleen nog klinisch gekeurd worden en dan is ie van mij als hij goedgekeurd wordt.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:32

Gefeliciteerd. Als hij goed gekeurd word. Heb je een erg leuk paardje voor weinig geld.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:15

Gefeliciteerd (ik ga er gewoon van uit dat hij door de keuring komt )

En veel plezier met je nieuwe aanwinst.