halster om: hoe kale plekken voorkomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenda21

Re: halster om: hoe kale plekken voorkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 16:55

runningkawa schreef:
Als je op pension staat heb je niet altijd wat te beslissen

Ik heb bij verschillende pension stallingen gestaan i.v.m een paar keer verhuizen, en ik mocht daar zelf beslissen of ik daar het halster van mijn paard af deed in de wei. Lijkt mij ook heel normaal dat je dat zelf mag beslissen, jij betaald hun voor de pension stalling, en het is en blijft altijd nog je eigen paard, en jij beslist wat jij wilt doen met je paard Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 16:57

op de stal waar ik stond was het heel simpel.
Als je wilde dat hij voor je buiten gezet werd en weer binnen gehaald, dan had hij een halster om.
Geen halster, was niet naar buiten.
Klaar, zo simpel was het daar. (al zouden ze echt niet moeilijk doen als hij echt open zou liggen)

Was ook het enige kleine nadeel, voor de rest een super, super stal.
Dus nog geen klein beetje twijfel om daarvoor te gaan Lachen

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 17:13

Afbeelding
is dit niks voor je?

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 07:15

Gevoelsmatig vind ik zo'n halsband maar niks. Heb het idee dat dat nog eerder gaat irriteren, alhoewel er natuurlijk minder aanzit om te irriteren....
Krijg altijd het beeld in mijn hoofd van de manegepony's vroeger die met zo'n ding rondliepen (omdat ze goedkoper waren als halsters???)

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 07:44

Ik heb nog even met de pensionhouder overlegd. Hij vind het gezien de plekken (ze heeft ze nu ook al binnen een week van het leren halster), dat Des ook zonder het halster in het land mag. Kan ze het me alleen nog lastiger maken met vangen, maar de aanhouder wint! Ik krijg haar venzelf wel een keer!