Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

figora schreef:peesbeschermers maatje shet kan ik bestellen, ze zijn 13,95 euro. Strijklappen kan ik bij interesse naar informeren als je wil.
parouscha schreef:T@nj@ kan je daar ook aankomen voor mini shet's?
Dan met name strijklappen?

karoliena schreef:Ik had ze te koop, heb ze net gisteren verkocht. Ik heb ze gekocht bij een rutiersportzaak in garderen, daar hebben ze gewoon shetlander maten. Alleen natuurlijk weer te groot voor mijn pony.
Pumba schreef:Volgens mij zijn die heel moeilijk te krijgen maar een shetlander hoeft toch geen bescherming om zijn benen.
Je zou wel bandages om kunnen doen als je graag wil dat je shet bescherming om heeft.
GeJe schreef:Zojuist binnengekregen PU peesbeschemers voor een AB pony... misschien passen die ook bij een shetlander? Zal vanavond anders even passen op ons eigen shetbeest.
figora schreef:peesbeschermers maatje shet kan ik bestellen, ze zijn 13,95 euro. Strijklappen kan ik bij interesse naar informeren als je wil.
regina schreef:bedankt voor jullie reacties allemaal
ik heb ze nog niet direct nodig, maar ik ben ook van plan te gaan springen en mennen, en dan heb ik ze liever wel in huis...
ik wil als ik ze neem eigenlijk wel een andere kleur dan zwart, want mijn pony is ook al zwart en dan vind ik het toch wel leuk om een andere kleur te hebben, maar als het niet anders kan okee dan...
regina schreef:ik heb nu toch maar zwarte imperial riding peesjes gekocht bij figora hier op bokt, bij haar online ruitersportzaak.
het is dus maat shet, dus moeten haast wel passen!
ben benieuwd!

JewelFamke schreef:Ukkiepuk, zowel achterkant als zijkant van deze is 15 cm lengte.
Waarom passen ze nou nooit....!!!!
ukkiepuk schreef:JewelFamke schreef:Ukkiepuk, zowel achterkant als zijkant van deze is 15 cm lengte.
Waarom passen ze nou nooit....!!!!
![]()
Dank je wel voor het opmeten