Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Komt ze morgen thuis en toont ze dat ze werkelijk wil en er zelf mee komt dat ze zich toch verantwoordelijk voelt, dan mag ze van mij dat paardje hebben. Blijft ze weg, dan is het paardje van mij
Niet dat ik dat erg zou vinden, want ik vind het een schat van een beest
Ik heb dat paardje hier 2 jaar geleden bij huis gehad en toen hebben wij haar ingereden. Dus dat nichtje kent dat paardje ook nog eens. 
paars schreef:Aan de andere kant..... zonder met haar te overleggen, heb je voor haar de beslissing genomen dat paard voor haar te kopen.
Hier wordt al 2 weken over gepraat.

Caballo schreef:Nee, ik heb het wel degelijk in overleg gedaan met haarHier wordt al 2 weken over gepraat.
! KimBalaa schreef:Als ik te horen kreeg dat er een nieuwe pony voor me klaar stond, dan weet ik wel dat ik ook maar zo snel mogelijk naar huis toe wil.
Maar jou dochtertje heeft wel aangegeven dat ze een nieuwe pony wil toch? Dan vind ik 't wel een beetje raar.. Gewoon nog even een week langer wegblijven. Klinkt wel een beetje verwend.
*Ziet nu dat ze wil dat 'ie de zomer op de wei gaat..
Dat zou er bij mij niet ingaan.
Maar misschien heeft ze er een goede rede voor. Het is een beetje moeilijk.. Maar op mij komt het er op neer dat ze van de zomer even lekker vrij wil zijn, geen verplichtingen enzo.. Ik weet het niet..
En het betreffende nichtje wilde dat paard idd wel en wist dus ook dat ze haar zou krijgen. Tsja, ik zou nu heel makkelijk zijn... als ze nu de verplichtingen niet wil dan kan ze blijkbaar toch de verantwoordelijkheid niet aan. Want een paard wil ook eten, drinken en aandacht en beweging op momenten dat zij misschien eens iets anders wil doen... dus Ingrid, ik denk toch echt dat je er zelf een leuk merrietje bij hebt hoor.

succes ermee!
Cassidy schreef:Ik zou zeggen: hou haar gewoon zelf (indien qua tijd en financieel mogelijk). En idd, je nichtje zal misschien wel even een time out nodig hebben.
Het paard van mijn man begint ook al op leeftijd te raken (22 jaar) en die kan dan straks met pensioen
Dan heeft mijn man al een andere om verder mee te gaan. Dat in de wei zetten tot aan het eind van de zomer gaf voor mij de doorslag. Ze heeft dus blijkbaar liever lol dan dat ze aandacht en tijd moet besteden aan een nieuw paardje. En ik dacht dat de zomervakantie de juiste tijd was om het paardje beter te leren kennen, mee spelen, poetsen, e.d., omdat ze daar alle tijd voor zou hebben. Maargoed, de beslissing is gemaakt en ik wil iedereen bedanken voor de antwoorden Caballo schreef:verstandig besluit denk ik..... én gefeliciteerd dus met je nieuwe paard!!de beslissing is gemaakt
*

Na het (voor ons) gisteren lang en breed er over gehad te hebben en vooral erg lang
, van harte gefeliciteerd dat jullie het besluit hebben genomen het paardje zelf te houden.
!