Chans schreef:Zoals in elke markt zijn er goede en slechte mensen je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
Amen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chans schreef:Zoals in elke markt zijn er goede en slechte mensen je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
) Ik en mijn vriendin gelijk al verliefd, merkte al heel wat mankementen op. Tijdens het bekappen vond iedereen het maar een verwende rotknol, en omdat het een beetje bang was gelijk al praam en bij iedere beweging een beuk. Ik heb hier wat van gezegt tegen de leraar dat ik het niet normaal vind. Ook eerst leren we iets over hoefkatrol en toen sloeg hij er met een tang tegen aan, erg handig.Bohjal schreef:Chans schreef:Zoals in elke markt zijn er goede en slechte mensen je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
Amen
Dan heb ik het eigenlijk meer over (naar mijn mening) wat meer amateuristische handelstalletjes.
Paard was steeds niet goed, maar ze kon het dier wel elke keer netjes omruilen... Maar voor dat geld wat ze uit hebben gegeven kon je ook geen wonderpaard kopen...
,