Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cavaletti schreef:oh das een slim idee, als iedereen die MYTEN voert even hun leverancier erbij zet met eventueel telefoonnummer, dan weten we gelijk waar iedereen zit en kunnen mensen kijken of er een leverancier in de buurt zit.
Ik haal MYTEN bij
GROENEN
Zonnenbergstraat 53 in WILP- ACHTERHOEK dat ligt bij twello
telnur. 055-3231227
blackstar schreef:@Maris, nee weet niet wat er allemaal in zit, staat niet op de site van hun. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
blackstar schreef:Hoi,
Nu ik dit allemaal lees over het voer, zou ik het graag willen proberen. Maar net als de rest waar kan ik het halen (Omgeving Gorinchem).
Ik heb een Tinker die best gevoelig is op voer. Heb vanalles geprobeerd. Naast de gewone basisbrok (nu merriebrok ivm veulen) die ze krijgt op stal, krijgt ze van mij na arbeid meestal iets lekkers zoiets als slobber. Slobbermash/zemelen gaat goed. Muesli (Havens) niet, word ze te snel van. 5 Granenmix ook van Havens gaat ook niet, word ze ook te snel van. Structuurmix van Equiral gaat ook goed word ze niet sneller van. Nu heb ik een nieuwe iets van Pianissimo, ruikt heerlijk maar weet nog niet goed hoe ze het daar op doet. Ik voer het altijd in combinatie met Structuurmix en slobber/zemelen. Dit omdat ik weet dat ze van die twee niet nog sneller word.
Denk dat de Quattro het beste voor haar zal zijn.
Groetjes Annet
machie schreef:is dit ook te koop in ongeving enschede?
Ik zou dit graag eens willen proberen bij mijn paard
. Maar wil gewoon een voeder dat goed is voor haar en ook nog eens lekker kruidig ruikt.blackstar schreef:Het is ook aftasten per paard, maar ben nou een dik jaar bezig met aftasten.![]()
Heb ik weer een nieuwe zak gekocht, word ze nog sneller dan dat ze al is van zichzelf. Die dan maar aan de andere paarden geven die het wel kunnen hebben.
Maar op Structuurmix blijft ze het goed doen alleen wil wel eens wat anders dat lekkerder ruikt, misschien een beetje stom van me. Maar wil gewoon een voeder dat goed is voor haar en ook nog eens lekker kruidig ruikt.
Ik rijd geen wedstrijden met haar, maar wel intensief. Dus echt recreatie kan je ook niet noemen. Als het veulen er straks af gaat, ga ik toch weer terug naar 5 a 6 dagen in de week rijden. En dan is het zeg maar 3 keer in de bak en dan flink trainen, en de rest buiten rijden (anderhalf uur of langer als ik ergens anders ben dan bij ons in de polder).
Ik geef haar ook niet elke keer iets extra's na het rijden, maar wil ik wel wat geven is het ongeveer een schep met de helft Structuurmix en de rest slobber oid. Haar normale rantsoen is 2 scheppen per dag (basisbrok) met hooi/kuilgras.

De paarden krijgen 2 scheppen per dag, en daarnaast nog 2 scheppen gewone brok
(masters)

cavaletti schreef:karoliena schreef:Volgens mij voer ik dit ook alleen bij ons heet het anders. Maar het ziet er hetzeflde uit en komt ook uit Belgie. Ik ben het gaan voeren omdat mn jaarling geen brokken meer wilde eten en erg mager was geworden. Ik ben de muesli gaan voeren in combinatie met alpha A en met een week zag ik al dat hij wat aangekomen was. Ik heb mijn andere pony er ook op gezet.
NEEEEEE absoluut niet, MIJTEN is MIJTEN, ik denk dat jij dat culminar ofzo voert, MYten heeft alleen onder de naam MYTEN voer, en is echt bijzonder, omdat een ander voer ook toevallig uit belgie komt moet je het niet met elkaar gaan vergelijken of verwarren,
Probeer het eens, ik ben al aan het rondbellen geweest voor dealeradressen, het blijkt maar op paar plekken in nederland te koop te zijn , ze zoeken nog wel door het land dealers, maar zodra ik meer weet laat ik het weten,
marina schreef:Pff geen idee, ergens in lunteren, dus als iemand het graag wil weten, dan vraag ik het even na.
Ik haal het bijna nooit zelf, dat word voor me gedaan
Ik had ook geen idee dat het duurder voer was als normaal voer eigenlijk