Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Ik ken ton, is een collega van me geweest. Ik weet dat hij het op het moment erg druk heeft met de fotografie, maar bewust mensen bedonderen zie ik hem niet voor aan
XLC70 schreef:stef schreef:Ik ken ton, is een collega van me geweest. Ik weet dat hij het op het moment erg druk heeft met de fotografie, maar bewust mensen bedonderen zie ik hem niet voor aan
Wordt het dan niet eens tijd dat jij die Ton attendeert op dit topic??
Misschien dat hij dan eens wakker wordt!!!!
XLC70 schreef:Whatever....
Maar het feit blijft dat Ton wel degelijk in staat is om mensen te bedonderen, of het nu met opzet is of niet!
En dat ben ik gewoon zat! Hij blijft maar fotograferen op concoursen, terwijl niemand de foto's ontvangt die men besteld heeft!
Dat is toch te belachelijk voor woorden!!
bubbels schreef:Kijk je alsjeblieft uit wat je zegt XLC70. Je zal niet de eerste zijn die voor smaad aangeklaagd wordt door dit soort topics. Je kan je bedondert voelen, en misschien is het ook wel zo, maar regel dit soort dingen dan via de officiële weg, en niet via een forum. Je kan meningen vragen, maar beter kan je die via PB ontvangen. Dingen uiten als "zodat er niemand meer bij hem gaat bestellen" is allesbehalve slim.