Wie heeft er slechte ervaringen met Foto4U.nl??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XLC70

Re: Wie heeft er slechte ervaringen met Foto4U.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 12:11

Ja, wat denk je nou zelf?? Dat is natuurlijk het eerste wat ik ga doen als ik hem spot! Het is alleen lastig dat je nergens kan zien naar welk concours hij toegaat!
Alleen achteraf op de site van hem kun je zien waar hij geweest is!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:45

Misschien dat we een lijstje op kunnen stellen van de mensen die wel betaald hebben maar nog geen foto's hebben ontvangen? Wellicht dat de politie daar meer mee kan?

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:50

Ik ga in ieder geval maandag nog een mail sturen en zijn voicemail inspreken dat als hij binnen een week niet heeft gereageerd of niet heeft gebeld, ik naar de politie ga om aangifte te doen van oplichting/diefstal. Hij is trouwens nergens te vinden in de telefoongids. In Ermelo woont er geen eijkelenkamp en zijn mobiel staat altijd uit.

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:07

hoi,

Ik heb net weer zijn voicemail ingesproken en een mail gestuurd. Als hij maandag nog niet heeft gereageerd, dan bel ik de KNHS op. Zij kunnen dan een brief sturen naar alle ruiterverenigingen om te waarschuwen voor dit bedrijf. Die kunnen dan hun leden informeren. Als hij dan op komt dagen op een wedstrijd, dan kunnen ze de politie bellen (want ik ga zeker aangifte doen!).

Wordt vervolgd......

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:16

Goed idee Tinusje! Mocht je met meer dan 1 iemand die slechte ervaringen heeft bij Foto4u meer overtuiging krijgen mag je mijn naam uiteraard ook gebruiken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:26

Ik ken ton, is een collega van me geweest. Ik weet dat hij het op het moment erg druk heeft met de fotografie, maar bewust mensen bedonderen zie ik hem niet voor aan

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 14:37

stef schreef:
Ik ken ton, is een collega van me geweest. Ik weet dat hij het op het moment erg druk heeft met de fotografie, maar bewust mensen bedonderen zie ik hem niet voor aan

Wordt het dan niet eens tijd dat jij die Ton attendeert op dit topic??
Misschien dat hij dan eens wakker wordt!!!!

Het is gel*l dat hij druk is met de fotografie, laat hem eerst eens z'n bestellingen afwerken voordat hij opnieuw fotografeert, dan is iedereen tevreden en zal hij niet verder een slechte naam krijgen!
Doet hij dat niet, dan zal z'n bedrijfje niet lang meer bestaan op deze manier!!!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:43

Precies, als er betaald is, moet je wel foto's kunnen evrwachten.

Ik heb geen ervaring met Foto4u, wel is hij redacteur van een Tinkerblad, wat ik toendertijd op wou zeggen.
Mails gestuurd, gebeld, maar het blad bleef maar komen..
Wéér gebeld, en toen werd meneer kwaad aan de telefoon Verward
Nouja, met zulke mensen hoef ik verder niks te maken te hebben

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:47

XLC70 schreef:
stef schreef:

Wordt het dan niet eens tijd dat jij die Ton attendeert op dit topic??
Misschien dat hij dan eens wakker wordt!!!!

Hey zeg, je hoeft niet tegen mij te keer te gaan!

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 14:50

Ik ga ook niet tekeer tegen jou, maar als je weet dat hij op dit moment druk is met fotografie, lijkt het mij dat je hem recent nog gesproken hebt, ook al is hij jouw collega geweest!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:51

en als hij mijn collega geweest is, hoe moet ik hem dan van dit topic (wat ik vandaag pas zie) op de hoogte stellen?
Dat hij op dit moment druk is met de fotografie heb ik van een andere collega, dit is nl de reden dat hij op dit moment niet werkzaam is waar ik werkzaam ben

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 14:53

Whatever....

Maar het feit blijft dat Ton wel degelijk in staat is om mensen te bedonderen, of het nu met opzet is of niet!
En dat ben ik gewoon zat! Hij blijft maar fotograferen op concoursen, terwijl niemand de foto's ontvangt die men besteld heeft!
Dat is toch te belachelijk voor woorden!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:55

XLC70 schreef:
Whatever....

Maar het feit blijft dat Ton wel degelijk in staat is om mensen te bedonderen, of het nu met opzet is of niet!
En dat ben ik gewoon zat! Hij blijft maar fotograferen op concoursen, terwijl niemand de foto's ontvangt die men besteld heeft!
Dat is toch te belachelijk voor woorden!!

Idd, dat vind ik ook. Als je het hartstikke druk hebt dan moet je maar even niet gaan fotograveren en eerst al die bestellingen afwerken.

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 17:01

Heb net de volgende mail verzonden:

Beste Ton,

Langs deze weg wil ik je nogmaals verzoeken mij zo snel mogelijk mijn bestelde foto's te sturen. Inmiddels ben ik een topic gestart op www.bokt.nl waaruit blijkt dat meerdere mensen in het verleden bij jou foto's hebben besteld en nooit hebben ontvangen.

Daarnaast zie ik op jouw site dat je nog steeds actief fotografeert op diverse concoursen. Zeker omdat bestelde foto's door jou niet worden verzonden, vind ik dit ronduit schandalig!

Mocht ik op vrijdag 24 juni 2005 nog geen foto's per post hebben ontvangen, dan onderneem ik juridische stappen! Ik hoop voor jou dat je het niet zover laat komen.

Met vriendelijke groet,

Geen idee of het helpt, waarschijnlijk niet. Maar dan weet hij in ieder geval dat we het er niet bij laten zitten!!!

Grrrr Boos! Als ik hem op concours tegenkom, dan heeft hij een enorm groot probleem!!

Ik kan er zo boos om worden, zeker nu ik weet dat ik niet de enige ben die bedonderd word!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 21:51

Goed gedaan zo! Ik ben benieuwd.... je laat het wel weten he! Lachen

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:18

goeie actie XLC70, ik ga precies hetzelfde doen. Maar dan ook met de vermelding dat ik de KNHS op de hoogte ga stellen zodat die alle aangesloten verenigingen een brief kunnen sturen. Misschien kunnen ze via de site of in Paard & Sport een klein item eraan wijden om wedstrijdruiters te waarschuwen.

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:19

XLC70, ik lees dat jij ook op de Nieuwe Heuvel een wedstrijd had, daar was ik ook!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:29

Als hij het zo druk heeft met fotograferen, dan moet hij daar maar even mee stoppen! Ik wacht nu al een hele tijd op mijn foto's Boos! En heb van meerdere mensen ( ook die niet op bokt zitten ) gehoord dat zij ook nog steeds geen foto's hebben ontvangen!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:40

Kijk je alsjeblieft uit wat je zegt XLC70. Je zal niet de eerste zijn die voor smaad aangeklaagd wordt door dit soort topics. Je kan je bedondert voelen, en misschien is het ook wel zo, maar regel dit soort dingen dan via de officiële weg, en niet via een forum. Je kan meningen vragen, maar beter kan je die via PB ontvangen. Dingen uiten als "zodat er niemand meer bij hem gaat bestellen" is allesbehalve slim.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:56

maar ik snap wel dat iedereen boos is, het is immers al een paar maanden geleden dat sommige mensen foto's besteld en betaald hebben..

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 01:38

bubbels schreef:
Kijk je alsjeblieft uit wat je zegt XLC70. Je zal niet de eerste zijn die voor smaad aangeklaagd wordt door dit soort topics. Je kan je bedondert voelen, en misschien is het ook wel zo, maar regel dit soort dingen dan via de officiële weg, en niet via een forum. Je kan meningen vragen, maar beter kan je die via PB ontvangen. Dingen uiten als "zodat er niemand meer bij hem gaat bestellen" is allesbehalve slim.

Het is pas smaad als het niet waar is. En ik (en meerderen met mij) kunnen bewijzen dat ze ergens voor betaald hebben en het nooit ontvangen hebben. Dat is volgens mij dan gewoon diefstal/oplichting. Ook reageert deze man niet op e-mails en voice-mail berichten. Dan ben je volgens mij niet slim bezig en bovendien ook nog eens strafbaar want je maakt mensen geld afhandig, levert er niks voor en is totaal onbereikbaar. Laat hem mij maar aanklagen wegens smaad, hij heeft geen poot om op te staan. Mijn tegenaanklacht zal diefstal/oplichting zijn als deze man (of zijn vrouw want die was er ook bij) niet op zeer korte termijn reageert op mijn, overigens erg beleefde mails en voice-mails.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:08

Ik ook, maar dankzij mijn rijvereniging heb ik mijn foto wel gekregen.

Op mijn verenigingsconcours op 23 april in Dalfsen zijn de foto's gemaakt. Ik heb ze besteld, betaald maar kreeg mooi niks en inderdaad bereiken kon ik ze ook niet. Weliswaar ging het maar om 1 foto (dus € 9,22), maar ik laat me niet zo maar belazeren. Ik heb even wat research gedaan en bij de KvK een uittreksel opgevraagd. Daar bleek dat Foto4U sinds 3 mei uitgeschreven is. Amper 2 weken na het concours in Dalfsen, ik heb dus besteld en betaald na de uitschrijving.
Omdat Foto4U onbereikbaar was (per email/telefoon) heb ik mijn rijvereniging ingeschakeld; de foto's waren op ons concours gemaakt en er is op de website een link gemaakt. Onze penningmeester heeft Foto4U een email gestuurd met de klachten en melding dat de link van de verenigingssite werd verwijderd. En of dat hielp!! E-mail wordt dus wel gelezen, zij het selectief. Overigens begreep Ton (eigenaar Foto4U) niet waarom hij zo slecht gemaakt werd????
Ja, als je zelfs niet begrijpt, dat mensen niet blij met je zijn als je ze wel laten betalen voor foto's maar die nooit opstuurt, dan snap ik wel waarom je bent uitgeschreven. Zal vast niet wegens rijkdom zijn. Wees dus voorzichtig met het bestellen van foto's bij Foto4U (tip voor nieuwe naam: Money4Me).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:07

ik weet wel dat hij heel vaak op www.tinkerwereld.com zit, daar kom ik hem in elk geval geregeld tegen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:23

Hij heeft ook in Hooge Mierde gefotograveerd... Verward

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:32

Heb je nog wat gedaan met het emailadres wat ik je door had gestuurd?