Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Prisca schreef:Ps ik rij nu al heeeel wat jaren en ik merk dat de paardentandarts echt zo´n (nieuw) mode verschijnsel is. Vroeg deed iedere DA het erbij bij het enten. En nu zie ik overal paarden tandartsen ?? Ik heb heel wat paarden en pony´s gehad en nooit echt problemen gehad. Ik probeer mijn paard zo natuurlijk mogelijk te behandelen (wat niet meevalt in de sport) hij krijgt geen vitamine meer of andere medicijnen. De DA kent hem niet eens. Enten doe ik met de hele stal mee. Oke hij heeft fysio gehad alleen dat was MIJN schuld en niet de zijne (verkeerd rijden). Ik heb goed voer waar hij goed op moet kauwen zou het daardoor komen dat ik hem zelden tot nooit nodig heb of heb ik gewoon mazzel met zo´n sterk en gezond paard ??
Wat vinden jullie ervan ???
Rieja schreef:En hoe weet je dan dat je veearts het wel goed doet???
en zag ik de brokstukken in de rondte vliegen toen ze eenmaal de elektrische rasp erop gingen zetten. elly schreef:nou prisca
ik ben het wel met je eens dat je blij moet zijn met een gezond paard maar de dierenarts stuurt je wel door naar een paardetandarts
mijn paard wordt al 5 jaar door een paardentandarts gedaan
en ik heb nog nooit een probleem gehad en weet dat de haken eraf zijn
)