Ach..... soms (lees: vaak) heb ik van die buien..... berg je dan maar want........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach..... soms (lees: vaak) heb ik van die buien..... berg je dan maar want........
Citaat:Als je nou niet weet wie je vader is (of wel, maar je doet net of je achterlijk bent).... en je bent van het vrouwelijke geslacht en een jaartje of 33.... Je hebt blond krullend haar en je ben niet zo groot en je heet daarnaast ook nog Sjeffina Janssen......
Dioxide schreef:Waar maken jullie je druk om?
0ojannekeo0 schreef:ik snap niet wat voor probleem jullie ervan maken...

moonie schreef:...maar omdat het om een bekend iemand gaat wordt het gelijk weer een drama...

Honeymoon schreef:Maar dan is Anky bijna even oud, die is toch 36? (of zeg ik nou iets doms...)
)

lachmar schreef:Achja ze zeggen toch ook altijd op een ouwe fiets moet je het leren en tja anky heeft dat wel heel letterlijk genomen
SANEX schreef:lachmar schreef:Achja ze zeggen toch ook altijd op een ouwe fiets moet je het leren en tja anky heeft dat wel heel letterlijk genomen
Op een oude fiets ja, niet op een oud wrak

SANEX schreef:lachmar schreef:Achja ze zeggen toch ook altijd op een ouwe fiets moet je het leren en tja anky heeft dat wel heel letterlijk genomen
lachmar schreef:Achja ze zeggen toch ook altijd op een ouwe fiets moet je het leren en tja anky heeft dat wel heel letterlijk genomen

owww, ehhe goh mooi paard....
Anky lachen, maar Sjef boos kijken!! 
russel schreef:lachmar schreef:Achja ze zeggen toch ook altijd op een ouwe fiets moet je het leren en tja anky heeft dat wel heel letterlijk genomen

owww, ehhe goh mooi paard....
Anky lachen, maar Sjef boos kijken!!