'Lezen' van foto's - verhaal van je paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: 'Lezen' van foto's - verhaal van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 16:31

Ik heb t ook bij pratenmetpaarden laten doen. Ik kreeg een heel uitgebreid mailtje terug. Ik vond t allemaal wel kloppen. Ze vertelde ook precies hoe me paard is (knap als je t paard niet kent) en waardoor ie zo was.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:49

Dorine heeft laine een keer gelezen voor me,en toen had ik zoiets van mjah klopt wel maar dingen dacht ik ook zal wel.Maar nu tijd later zijn die dingen wel echt zo...

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 19:31

zwartepaerd schreef:
Door wie heb je het laten doen?

Ik heb het laten doen door: Chris Sijm uit Alkmaar.
Ik heb de foto doorgemaild en ben nadat ze de merrie "gesproken" had naar haar toe geweest.
Ze heeft me alles haarfijn uitgelegd en ik kon alles vragen wat ik wou.
Het heeft de band tussen mij en wisper echt versterkt.

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 23:30

Ik heb het door iemand laten doen, daar klopte niet veel van. Ze zei me dat ze het nog eens over zou doen. Toen mijn paard plots heel ziek werd en ik en de da het somber inzagen, heb ik haar een spoedmail gestuurd om wat te weten te komen, helaas klopte daar ook niets van. Het paard is gelukkig wel genezen.

Ik wil haar naam hier niet noemen. Vind ik niet zo aardig, misschien had ze bij anderen meer succes. Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 07:46

Ik heb het ook een keertje laten doen. Door Dorine.
Echt alles klopte! Kleine details die ik zelf al wist maar zij niet kon weten. En ik snapte mijn pony ook ineens veel beter idd.
Dorine heeft toen nog gezegd dat ze een hele goede springpony zou worden. Ik wist toen wel dat ze springen leuk vond maar ik was een dressuur ruiter en ik sprong dus bijna nooit.
En nu 3 jaar later loopt die pony springwedstrijden en presteerd ontzettend goed!!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 13:35

Ik denk dat ik het dan toch maar laat doen op www.pratenmetpaarden.nl. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig wat iemand nou uit een foto kan halen. (krijg er vast spijt van als ik een onzinverhaal te horen krijg, maar ja......)

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 15:59

Leuk dat steeds meer mensen er nieuwsgierig naar worden !

Ik communiceer ook met dieren. Het is echt hartstikke leuk en zelf vind ik het ook altijd nog leuk om consulten van mijn eigen dieren te krijgen.
Mijn site is in de maak www.anicom.nl

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 10:44

ik ben dus degene waar fredt het over had
ik communicieer niet via foto's, heb dat wel laten doen met mn overleden paardje, wonderlijk...

maar wat ik doe is gewoon het karakter analyseren, ik zou voor je kunnen kijken of het puur het karakter is van het dier, want die paarden kom ik ook wel eens tegen, en dan is het gewoon moeilijk want je kan er dan wel iets aan doen maar compleet veranderen kan je het niet...
als je geinteresseerd bent kun je even naar dit site in mn onderschrift gaan...
wachtlijst is 25 op het moment maar kan mn onderschrift niet aanpassen haha