Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
wondertje schreef:Ik heb een anky zadel. het is egt een aanrader: zit heerlijk door de zachte zit en geeft je ook een goede houding. het ligt ook op alle paarden waar ik het tot u toe op heb gehad goed.

parouscha schreef:Ik ga zometeen een Ainsle vanguard populair proberen jullie horen dat het nieuws
Idra schreef:wondertje schreef:Ik heb een anky zadel. het is egt een aanrader: zit heerlijk door de zachte zit en geeft je ook een goede houding. het ligt ook op alle paarden waar ik het tot u toe op heb gehad goed.
Ik heb ook een ANKY Dressage![]()
Zaaaaaaaaaalig zadel... Een wolkje om op te rijden
parouscha schreef:parouscha schreef:Ik ga zometeen een Ainsle vanguard populair proberen jullie horen dat het nieuws
Heb de ainsley gekocht zat heeeerlijk, en lag super op mijn peerd

Roxje schreef:Ik heb een anky zadel. het is egt een aanrader: zit heerlijk door de zachte zit en geeft je ook een goede houding. het ligt ook op alle paarden waar ik het tot u toe op heb gehad goed.
Ik heb ook een ANKY Dressage![]()
Zaaaaaaaaaalig zadel... Een wolkje om op te rijden
Zoals je eerder in dit topic kon lezen heb ik hem dus ook en sluit me helemaal aan bij jullie meningen.