Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

merel90 schreef:hm...mag ik vragen hoe je hem rijdt? niet dat je slecht rijdt hoor, dat bedoel ik niet. maar rijd je wedstrijdgericht? rijd je altijd serieus?
)... Longeren doe ik ook geregeld. En eventjes springen, doen we ook.Monday schreef:Hij verschiet van iets, maakt drama... maar wat doe jij dan?
Je verandert iemands karakter niet makkelijk.

Word zo moe van die opdringerige *IK WIL AANDACHT* types en bovendien is het goed voor je conditie om naar de andere kant van het weiland te lopen 

van zo'n NH man, Michael nogwat (vergeten) batje schreef:Ik heb dus een onverschillige zuurpruim, en eigenlijk vind ik dat wel bestWord zo moe van die opdringerige *IK WIL AANDACHT* types en bovendien is het goed voor je conditie om naar de andere kant van het weiland te lopen
![]()
batje schreef:Overigens is dreigen een heel ander verhaal, als ze dat doet krijgt ze op haar falie

). In ieder geval is dat ook echt een liever-lui-dan-moe-type die meer geinteresseerd is in eten dan werken. sorayalover1 schreef:Op je hurken gaan zitten.. Meestal vinden ze dit wel interessant. Blijf gewoon net zo lang zitten tot dat hij komt (alleen als je de tijd hebt) Dan zo'n 10 meter ongv van hem af. Als je te lang zit gewoon iets naar voren gaan en daar op je hurken gaan zitten. etc.
) dekoezegtboe schreef:heb je je paard al vanaf veulen??
Ik rijd er ondertussen zo'n 2 jaartjes op...