Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Pauk schreef:Dr komt geen dierenarts want dat mag niet en opnieuw ee nandere wormenkuur mag ook niet
Nou dan is het vlug klaar he...
Ik hoop maar dat hij niets onder de leden heeft!

Pauk schreef:Dat is gewoon zo omdat ze elk jaar dit heeft, zij heeft de aanleg om sneller dun te worden maar dat betekent niet dat i kweet wat ik daarmee moet doen.
Cassidy schreef:Pauk schreef:Dat is gewoon zo omdat ze elk jaar dit heeft, zij heeft de aanleg om sneller dun te worden maar dat betekent niet dat i kweet wat ik daarmee moet doen.
Dan vraag ik me af waarom je dit topic in hemelsnaam hebt geplaatst? Gebrek aan aandacht of zo?

Cassidy schreef:Pauk schreef:Dat is gewoon zo omdat ze elk jaar dit heeft, zij heeft de aanleg om sneller dun te worden maar dat betekent niet dat i kweet wat ik daarmee moet doen.
Dan vraag ik me af waarom je dit topic in hemelsnaam hebt geplaatst? Gebrek aan aandacht of zo?
Citaat:
sj*zus wat een typische bokt-reactie....

Pauk schreef:
Helemaal niet maar waarom zou er iets aan de hand zijn als ze alle 3 dunner worden. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat er iets aan de hand is. En ik vroeg of iemand een product wist die iets dikker maakte. De dierenarts kon ik zelf ook bedenken en dr tanden ook. Mocht ditgeen niet gaan werken dan is begin juli de dierenarts er en dan laten we alsnog kijken. Het is heus niet zo dat ik slecht voor ze zorg maar mijn vader heeft ook geen geldboom in de tuin

missnynke schreef:ach ja mag best eens gezegd worden niet?
ik irriteer me soms mateloos aan de omgangsvormen van sommige bokkers, die dat normaal schijnen te vinden....

Cassidy schreef:missnynke schreef:ach ja mag best eens gezegd worden niet?
ik irriteer me soms mateloos aan de omgangsvormen van sommige bokkers, die dat normaal schijnen te vinden....
Ik ben iemand die advies geeft, dat graag doet en het accepteerd als iemand dat advies aanhoort en vervolgens toch doet wat hem het beste lijkt. Tot op bepaalde hoogte. Als de veiligheid van paard of ruiter op het spel staat, of als de gezondheid van het paard op het spel staat, kan ik weleens hard overkomen ja. Liever een keer via het internet iemand op zijn tenen trappen, dan een paard dood op stal. En reken maar dat een wat forsere uitspraak beter blijft hangen dan een voorzichtig geformuleerd commentaar. En zoals je ziet helpt soms ook de wat bottere aanpak niet. Sommige mensen hebben echt een betonplaat voor hun hoofd.

Pauk schreef:Ik wissel elke keer van wormenkuur zodat ze de ene keer de normale hebben de andere keer tegen wat meer wormen! Zo moest ik het doen van mijn dierenarts zo doe ik het nog steeds!