Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Ik vind haar een erg mooie achterhand hebben en een diepe borst. Ik vind het een mooi dier en ik zou gewoon gaan kijken als ik jou was

) ze heeft geen gebreken.

Dimple schreef:Wat een leuk dier zeg!
Ik denk dat de prijs zo laag ligt doordat ze klein is en nog onbeleerd.
Zou ze groter zijn geweest en al beleerd kan je er z 1500 bij op tellen.
Koehakkig vind ik wel meevallen, daar zou ik me niet teveel gelegen aan liggen.
Sorry dat ik het zeg, maar wat is 'de sport ingaan'. Een wedstrijdje rijden? Voor jouw gevoel goed dressuren? Wat is je streven? Vast geen ZZ licht of zo want anders zou je niet naar dit soort paarden kijken met dit soort prijzen. Dan zoek je in een andere categorie.
Ik ben van mening dat elk paard een aantal goede proeven kan neerzetten en toch echt wel M moet kunnen rijden. De een zal het wat makkelijker afgaan dan de ander.
Laat haar goed keuren en de eerste jaren in de verzekering. Mocht er alsnog wat om de hoek komen kijken dan heb je dat iig gedekt.
Ik vind het een leuk dier om te zien!
Succes!

merel90 schreef:bij de post hierboven, bedoelde ik: "hoe kan ik er achter komen of ik genoeg ervaring heb voor een jong paard?" nu leek het net of ik dat tegen dimple persoonlijk bedoelde.
merel90 schreef:bij de post hierboven, bedoelde ik: "hoe kan ik er achter komen of ik genoeg ervaring heb voor een jong paard?" nu leek het net of ik dat tegen dimple persoonlijk bedoelde.
no worries

) ge-ent is en regelmatig ontwormd (hoewel bij dat laatste toch altijd ja gezegd wordt.)