brandnetels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doubledream

Re: brandnetels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:53

Anouar15 schreef:
doubledream schreef:
Jammer dat je vlak bij hilversum woont. bij ons in het bos kan je wel brantnetel voer maken voor heel hilversum Tong uitsteken het bos staat er vol mee het is zelfs groter als 2 voetbalvelden. Ik ben altijd bang dat me paard midden in zo's brandnetel veld eraf gooit! gelukkig is dat nooit gebeurd!

Hoezo jammer? Ik snap het niet helemaal... We hebben hier ook bos en weilanden enzo hoor.

hmmz..maar bij mij staat het vast voller dan dat jullie bij 1 weiland hebben staan Tong uitsteken Knipoog maar agh...ik heb geen zin in brandnetel blaasjes e.d ik koop het wel gewoon zo bij een boer haha Clown Maar laat maar haha ik ben onduidelijk vandaag Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:57

Ik heb gewoon een jas aangedaan en een paar dikke handschoenen. Heb geen last van blaren.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:00

In de winter hebben we altijd hooi met brandnetels en andere kruiden gedoetjes. Het groeit hier allemaal in de wei. Ik laat het altijd gewoon staan. Zodat het dan in het hooi komt in de winter.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:51

Sugarmiss schreef:
naadje24 schreef:
wil het hem nooit laten eten omdat ik bang ben dat hetzelfde effect gebeurt als bij ons maar dan op de tong Nagelbijten / Gniffelen

Als dat zo zou zijn dan is hij of een hele harde óf hij heeft heel erge honger Lachen (of beide)

tja honger kan ie niet hebben ,daar krijgt hij gewoonweg teveel voer voor
maar het is een mietje wat betreft wondjes en derg...dus een harde? nee dat denk ik ook niet Haha!
maar ja het is wel een rare....als je hem bij wijze van los zou zien,dan rijzen de vraagtekens in je hoofd op en denk ...tjee wat een mafketel
(althans zo reageert iedereen tot nu toe Knipoog )

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:47

Ik denk dat paarden dat gewoon niet voelen hoor. Ze kunnen ook door berenklauw lopen zonder er last van te hebben. Dat moet je als mens niet doen Haha!