Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het vet *van het zadel enzo* is er ook al uit. Ik heb de tip van biotex gebruikt en het werkt heel goed dus nu mijn tip die ik hieruit heb geleerd: gebruik lauw water en biotex als je niet blij bent met haren in je wasmachine! Want in een emmer water werkt het ook heel goed
Dus nogmaals heel erg bedankt
de volgende keer zal ik er om denken wat was die topic dan?
Daar staan dan misschien nog meer tips op
. ( had ze er niet goed genoeg afgehaalt
)
. LovingTweety schreef:Mag ik ook een vraag stellen?
Aan degene die nog bij ouders wonen, vinden jullie moeders (of vaders) het niet erg dat je die "vieze" paardenspullen in de wasmachine gooien?
Mijn moeder zou echt heeeel boos worden als ik elke dag dekjes in de was gooi. (plaats voor een 2e wasmachine hebben we echt niet)

vooral de haren vind ze vervelend die haal ik er ook zoveel mogelijk uit en dan mag het net 
) hondenharen verwijderen ofzo? 
Want de haren gaan er nooit helemaal uit, en dan zitten ze in de wasmachine, en daar is mams niet zo blij mee 
heeft ze trouwens zelf voorgesteld dus ja.Nou ik moet zeggen, ik was men dekje ook niet zo vaak. (Ik wist niet dat veel mensen dat zo vaak doen
) Nou ja solden zijn er dus nieuwe dekjes komen er ook aan en men mams gaat ook nog eens achter haar naaimachine kruipen, dus dat is wel handig en kom je ook langer toe.