Is ze te zwaar voor mijn pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

Re: Is ze te zwaar voor mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:31

kijk goed naar je pony. Als je ziet dat hij er moeite mee heeft is het toch klaar??? Misschien belemmert ze m wel in haar manier van rijden. Je hebt zwae mensen die zo goed mee kunnen zitten met t paard dat ze t makkelijk sjouwen en lichte poppetjes die nog een groot paad met hun gehobbel uit balans brengen. Zelf ben ik 1.78 en weeg ik ook eigenlijk te zwaar(83 kg) en ik heb dus gekozen om ee ngroot paard te kopen en zal zelf ook niet op een pony stappen. Ik vind t dan sneu voor zo'n kleintje als ie met mij rond moet sjouwen en ik vind t geen gezicht want mijn benen steken dan onder zijn buik uit maar dat is persoonlijk( en ik heb t nu over een eigen paard en niet over een verzorg paard)

rosa2

Re: Is ze te zwaar voor mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:40

Als ik je zo hoor brenda21 (of eigenlijk lees!! Tong uitsteken ) denk ik dat je voor je zelf de keuze al gemaakt hebt. Voor mijn gevoel probeer je het nu alleen nog maar te rechtvaardigen voor jezelf.
Wel lief van je dat je veel rekening wilt houden met dat meisje maar als je er nu al geen goed gevoel bij hebt dan zou ik als ik jou was er niet mee door gaan. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om toch nee te zeggen denk ik....