marleen_usar schreef:Ik zag hem vanmorgen ineens veel moeilijker lopen vandaar dat ik bezorgd ben, het was mij namelijk nog nooit op gevallen dat hij moeilijk liep. Dus als je dat dan ziet dan denk je toch dat er ineens iets aan de hand is, maar als het al langer speelt dan zal het wel nooit over gaan.Wat ik alleen niet begrijp waarom iemand een paard dan aan houd? Natuurlijk is het goed als ze vragen aan iemand om het paard in de gaten te houden.Maar een paard vind het toch fijn om aandacht te krijgen of een flinke poetsbeurt.Een paard kan niet praten dus weet je niet wat er in hem om gaat, op de wei staan is op zich al heel fijn maar echte aandacht vinden ze ook fijn.
ik heb zo'n gevoel dat dit over wondeline gaat.
ik heb haar verzorgd.
en de eigenaresse wil echt wel komen maar kan niet (tenminste 2 jar geleden dan)
ik heb soms nog steeds contact met M. (is eigenaresse) omdat ik dan vraag hoe het met wootje gaat enzo.
ook komt de hoefsmid van jou stal heel vaak op onze manege en verteld hij hoe het gaat enzo.
wodeline word verzorgd door carlo (is een kennis van mij) en bij jullie op stal word er wel op haar gelet hoor.
zij is zeker geen paard waar het hier in het topic over gaat.
billy ik weet dat het verleden tijd is, maar ik ken wodeline wel.