Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
) IK vin ze opzich wel geinig maar niet zo heel mooi...

beetje uitgezakt..

moonshine88 schreef::D Sinds mijn stage van vorige week kan ik best mooi knotjes maken, al zeg ik het zelf. De foto is mislukt dus ik kan het niet late zien. Ik heb nu wel een andere manier geleerd. Eerst deed ik vlechten, elastiekje erin, vouw, vouw, elastiekje en klaar.
Nu dus anders. (heb trouwens bij Johan Heins stage gelopen)
Breedte van manenkammetje...
Nat maken (ik doe heel nat anders pluist het:p)
Heel strak vlechten...
Elastiekje eromheen poeren en dan het plukje wat onderaan niet gevlochten is een beetje tussen dat elastiekje proppen enzo...
Volgend elastiekje twee keer om de onderkant doen...
Vlechtje naar binnenom oprollen...
Elastiekje eromheen...
Klaar
Het is niet anti-shake:P (dus het valt er gouw weer uit maar je maakt ze er heel snel weer in:D
Zo doe ik het nu dus, doejdoej
XXX me
doubledream schreef:Boyke_Candy schreef:]Ik vlecht zelden, meestal alleen voor de lol of de foto (rijd geen wedstrijden). Let ook nooit op het aantal, het vaakst vlecht ik 7 knotjes zonder de voorpluk, bij een c-pony met gewone hals. Ik vlecht ook altijd met elastiekjes, hier een van de eerste keren dat ik vlocht (mooiste foto).
Owja ik vouw altijd 3 x dubbel, helaas heeft hij nu geknipte manen (gedaan door de eigenaar), dus dat vlecht super irritant.
Hey ik ben even naar je onderschrift gegaan maar Boyke
Vind ik er niet erg verzorgt uitzien....Of ligt dat aan mij?