Wie weet wat voor dekje dit is??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Deau

Re: Wie weet wat voor dekje dit is??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:22

lambicel misschien? Of hoe je het ook schijft Bloos

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:46

Leest niemand mijn berichtje?
Hij is ECHT van MR. ED, dat staat ook op het label. Ik durf voor €100000000000000000000 te wedden dat ik gelijk heb. Dus, doe ermee wat je wilt. Wil je het dekje, bel dan naar mr. Ed en refereer naar die dekjes op de site.

Als je het dekje echt wil, zou ik het zeker doen. Ze gingen toendertijd echt heel hard, dus ik zou maar snel zijn.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:37

ik woon in limburg en ken mister ed niet, geen flauw idee waar ik die kan vinden, welke regio ?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 22:41

astridastrid schreef:
Leest niemand mijn berichtje?
Hij is ECHT van MR. ED, dat staat ook op het label. Ik durf voor €100000000000000000000 te wedden dat ik gelijk heb. Dus, doe ermee wat je wilt. Wil je het dekje, bel dan naar mr. Ed en refereer naar die dekjes op de site.

Als je het dekje echt wil, zou ik het zeker doen. Ze gingen toendertijd echt heel hard, dus ik zou maar snel zijn.

ik ga gewoon voorhet ijsje.... Vingers aflikken en negeer je Bloos Haha! Clown
maw je hebt ongelijk ook al heb je gelijk Ach gut

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 08:05

#Ymke# schreef:
ik woon in limburg en ken mister ed niet, geen flauw idee waar ik die kan vinden, welke regio ?

http://www.mr-ed.nl/
Is dus in Maasland, maar ze versturen misschien ook wel? Even bellen en vragen naar hun eigen dekjes met eigen stiksel Lachen.
En Alane, zet dat ijsje maar uit je hoofd Knipoog (al heb ik nu meer trek in warme chocolademelk Haha!).

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 08:20

Het is zeker te weten mister ed Lachen Hij verkoopt ze naast de curly met een actie, 3 voor 40 euro dacht ik... dus misschien heeft iemand 2 curly en 1 mr. ed gekocht in de veronderstelling 3 curly's te hebben Lachen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:19

Die foto komt van de site van een ruitersportzaak.... lijkt me niet dat die bij de concurent gaat inkopen.

[jengeltoon]ik wil het ijsje.... [/jengeltoon] Huilen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 10:05

ik ga zo even bellen met mister ed, maar als het daadwerkelijk zijn dekjes zijn, waarom staan ze dan op de site van een ander bedrijf??

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 18:01

#Ymke# schreef:
ik ga zo even bellen met mister ed, maar als het daadwerkelijk zijn dekjes zijn, waarom staan ze dan op de site van een ander bedrijf??

Duh...
Ok, het hele verhaal?
Die site is eigendom van HKM. Daar waren de meeste ruitersportzaken het niet mee eens. HKM levert op deze manier namelijk rechtstreeks, dus heel simpel gezien vonden ruitersportzaken het niet nodig om HKM in te kopen als ze het al rechtstreeks aanbieden. Nu heeft HKM ook dingen van andere leveranciers op de site gezet, dit krijgen ze geleverd via mr. Ed, om zo een beetje te verdoezelen dat ze rechtstreeks verkopen. Zo van: wij zijn niet HKM hoor, want wij hebben ook andere merken te koop. Vroeger was deze site namelijk puur HKM, maar toen er ruitersportzaken begonnen te klagen, hebben ze dus dit via mr. Ed erbij gekregen. Mr. Ed levert trouwens ook aan andere bedrijven (voornamelijk manege shops), dus zo vreemd is het niet dat zijn dekjes elders te koop zijn. Deze dekjes zijn meer het "merk" mr. Ed dan dat het de naam van een winkel is.
Een beetje kinderachtig, maar de waarheid in dit geval Lachen. Deze foto is ook gemaakt door Mr. Ed.
Krijg ik nu eindelijk mijn ijsje?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 18:13

nogmaals, ik ben een limburger en kende mister ed eerst niet eens Haha!

Als ik maandag mister ed bel en ik krijg te horen dat zij het dekje kunnen leveren, moet jij me je adres even geven en krijg je van mij een ijsje! Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:49

astridastrid schreef:
#Ymke# schreef:

Duh...
Ok, het hele verhaal?
Die site is eigendom van HKM. Daar waren de meeste ruitersportzaken het niet mee eens. HKM levert op deze manier namelijk rechtstreeks, dus heel simpel gezien vonden ruitersportzaken het niet nodig om HKM in te kopen als ze het al rechtstreeks aanbieden. Nu heeft HKM ook dingen van andere leveranciers op de site gezet, dit krijgen ze geleverd via mr. Ed, om zo een beetje te verdoezelen dat ze rechtstreeks verkopen. Zo van: wij zijn niet HKM hoor, want wij hebben ook andere merken te koop. Vroeger was deze site namelijk puur HKM, maar toen er ruitersportzaken begonnen te klagen, hebben ze dus dit via mr. Ed erbij gekregen. Mr. Ed levert trouwens ook aan andere bedrijven (voornamelijk manege shops), dus zo vreemd is het niet dat zijn dekjes elders te koop zijn. Deze dekjes zijn meer het "merk" mr. Ed dan dat het de naam van een winkel is.
Een beetje kinderachtig, maar de waarheid in dit geval Lachen. Deze foto is ook gemaakt door Mr. Ed.
Krijg ik nu eindelijk mijn ijsje?

Oa Ruitergilde verkoopt gewoon HKM, en zo zijn er meerdere ketgens die HKM verkopen....
en op de curly en dat dekje van Ymke na, is alles HKM...

opmerkelijk dat ze dan per ongeluk dat dekje bij de curly's van HH zetten en geen andere beschrrijving erbij....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:24

Die site is niet van HKM, dat dacht iedereen alleen maar... toch? Dat heb ik gehoord.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:33

HKM heeft een eigen site, tenminste ook een reseller die het verkoopt..... en die is duits... Dit is van een nederlander/nederlandse... en had eerst de naam Sanne's paardenshop. (geen idee of het nog zo genoemd wordt)
met een postadres in Hengelo en een leveradres in Glanerbrug...
http://www.reitsport-hkm.de lijkt op een eigen internetshop van HKM... maar vind het vreemd dat een groothandel/leverancier/fabrikant verkoopprrijzen vermeld op haar site.....

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:30

figora schreef:
Die site is niet van HKM, dat dacht iedereen alleen maar... toch? Dat heb ik gehoord.

Nee hoor, is echt van HKM. Kijk ook maar naar de vestigingsplaats van de winkel en van het hoofdkantoor van HKM. HKM verkoopt via deze webshop rechtstreeks aan de consument. De niet-HKM spullen krijgen ze geleverd via mr. Ed. Mede om zo te verhullen dat ze HKM zelf zijn.
Tuurlijk zijn er winkels die HKM verkopen, maar de meeste winkeliers vinden het onzin om HKM neer te leggen terwijl ze zelf rechtstreeks leveren. Valt iets voor te zeggen.
Succes met bellen, en vragen naar zijn dekjes met eigen stiksel, die op de foto staan op die site.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:47

www.paardenshop.nl heeft een postadres in Hedngelo (ov) en een telefoonnummer uit Glanerbrug (gem. Enschede)
HKM Reitsport GMBH zit in Neuenhaus...
Ik zie het verband niet zo.
Waarom zullen ze willen concureren met hun eigen produkten?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 14:04

Alane schreef:
www.paardenshop.nl heeft een postadres in Hedngelo (ov) en een telefoonnummer uit Glanerbrug (gem. Enschede)
HKM Reitsport GMBH zit in Neuenhaus...
Ik zie het verband niet zo.
Waarom zullen ze willen concureren met hun eigen produkten?

Ik heb het gevoel dat dit wel erg offtopic gaat... Maargoed Knipoog. Als leverancier rechtstreeks levert, heeft hij altijd een hoger winstpercentage. Als je je producten nu naar een tussenhandel (paardenwinkeltjes) verkoopt, wordt er een speciale prijs berekend. De winkelier doet daar zijn winst+kosten bij optellen en dan kom je tot een verkoopprijs. Als een groothandel rechtstreeks naar de consument levert, steekt hij alle extra's in eigen zak. Je kunt dus een analyse maken wat meer verdient, alles zelf doen, via de tussenhandel of allebei. Er zijn wat winkeliers gevallen over het feit dat ze het rechtstreeks doen (vertegenwoordigers zijn letterlijk de zaken uitgezet), dus daarom hebben ze besloten te doen voorkomen alsof het geen HKM winkel is (die paardenshop.nl) door ook wat andere merken in het dekjesassortiment toe te voegen.
En ik bedoelde niet het adres zelf van HKM, maar van de Nederlandse tussenpersoon... Knipoog.
Genoeg off-topic! Als je er meer over wilt weten, zie ik het wel via PB Lachen. We zullen zien of dit dekje van Mr. Ed afkomstig is Knipoog Haha!.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 16:08

off-topic, zo houden we het topic wel hoog zolang Ymke geen bericht heeft over dat dekje.... en het gaat over het mysterieuze dekje voor Ymke Haha!
maar heb je ge-pbt...
en wat als dadelijk iedereen nieuwsgierig is over het wel en wee van HKM in Nederland?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 17:44

ik heb nog steeds geen reactie van de site zelf en heb 2 maal gemaild. Nog een paar uurtjes wachten tot morgen en dan ga ik mister-ed bellen Tong uitsteken Haha!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:57

Je krijgt vandaag wel antwoord

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 10:32

jaaaaaaaaahhhhhhh.. ik ben helemaal blij Haha!
Ze hebben me teruggemaild en kunnen het betreffende dekje leveren en toezenden.
Het is inderdaad een dekje van mister-ed
(adstridastrid > pm even je adres ivm ijsje)

Jullie allemaal super bedankt.. ik ben blij Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:32

Jaa, ik vind dat dekje ook gaaf. Hoe duur is die?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 13:13

Idd, het is van Mr.ed
Ik heb hem in deze kleur (vanille/creme) en in het lichtblauw!

HIer het biesje:
Afbeelding