marina schreef:@sandraO: weide is niet bepaald een luxe, dat is bittere noodzaak voor een paard!!
Maargoed over hetbuitenrijden. Als je paard het net zol leuk vind om lekker in de bak aan de gang te gaan zie ik het probleem nietMijn paard vind buitenrijden het einde en doet dat ook veel liever als in de bak. Daarom neem ik hem minimaal 1 keer per week mee naar buiten.
Onzin. In zo'n overbevolkt land als nederland is daar dus gewoon geen plek meer voor. Ik zie liever een goed verzorg paard wat veel afwisselnd weerk heeft, af en toe lekker los loopt met andere paarden, wandelen en wat gras happen enz. dan een paard wat staat te verpieteren in een weitje achetraf waar niemand naar om kijkt. Zoals met alles zijn de uiterste niet goed. heb je wei helemaal perfect. Heb je di mogelijkheid niet dan moet je dus zorgen dat je paard er voldoende uit komt en op een andere manier zijn ontspanning krijgt en niet 23 uur per dag op stal staat. Iets minder zwart wit kijken dus.
Mijn paard vind buitenrijden het einde en doet dat ook veel liever als in de bak. Daarom neem ik hem minimaal 1 keer per week mee naar buiten.