Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roel03 schreef:Kijk eens op www.horse4sure.nl

sandr0 schreef:nee maar je kan bijv. een gewoon shetlandertje niet voor 5500,- euro verzekeren dan komt er echt iemand kijken om de waarde van het paard te bepalen. je mag niet oververzekeren
Ik heb Troef voor bijna 4000 euro verzekerd, maar dat had ook makkelijk 6000 euro mogen zijn. Ik bedoel dus geen extreme verschillen.
en ik neem aan dat je dat eerlijk invult
aan de hand van die gegevens kan men zeggen dat het door jou gekozen bedrag van de verzekerde waarde te hoog is. Zilly schreef:Je geeft toch de aankoopprijs aan als je de verzekering aanvraagten ik neem aan dat je dat eerlijk invult
aan de hand van die gegevens kan men zeggen dat het door jou gekozen bedrag van de verzekerde waarde te hoog is.
Citaat:Volgens mij controleren ze gewoon of het paard het paard is wat jij hebt opgegeven en of het volgens hen waard is wat jij hebt opgegeven

Zilly schreef:Je geeft toch de aankoopprijs aan als je de verzekering aanvraagt
Mexx schreef:sandr0 schreef:nee maar je kan bijv. een gewoon shetlandertje niet voor 5500,- euro verzekeren dan komt er echt iemand kijken om de waarde van het paard te bepalen. je mag niet oververzekeren
Dat is waar, maar ik bedoel ermee te zeggen, dat de verzekeringsman niet de exacte waarde bepaalt, dat mag je in principe zelf bepalen, mits je zoals in jouw voorbeeld, niet te hoog gaatIk heb Troef voor bijna 4000 euro verzekerd, maar dat had ook makkelijk 6000 euro mogen zijn. Ik bedoel dus geen extreme verschillen.
karoliena schreef:Ik ben neit verzekerd. Ik heb uitgerekend dat het goedkoper is om elke maand een tientej weg te zetten dan een verzekering af te sluiten. Daarbij zijn mn pony er hard en hebben eigenlijk nooit wat.