Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Excuseme schreef:Pony mee kun je vergeten en zelfs de vraag stellen aan Jan leidt er al toe dat hij je niet serieus zal nemen.
fiffertjuh schreef:ik doe paardenhouderij, dan zit ik in het derde jaar van 4 jarige niveau.
Pascha schreef:Excuseme schreef:Pony mee kun je vergeten en zelfs de vraag stellen aan Jan leidt er al toe dat hij je niet serieus zal nemen.
Daar sluit ik mij bij aan......
Mireille1970 schreef:Jan vind ik wel heel leuk. (en anneke zeker) Hij is ook een tijd onze veearts geweest en ik kon het er altijd prima mee vinden. Waarschijnlijk omdat we verder kijken dan die DA-botheid. Mijn DA Maree noemen ze ook altijd bot, ik noem dat eerlijk... ze zeggen waar het op staat en niets eromheen... Daarbij zijn het vakmensen en sportartsen...
En eerlijk is eerlijk je kan vreselijk met ze lachen.
)Pascha schreef:Als je als klant daar komt, en je begint meteen over : lief paardje, en oh hij is zo braaf en een super schatje, dan kan Jan het je moeilijk maken. Hij zegt gewoon meteen wat hij van een paard vindt. Dus dan komen er wel eens uitspraken die niet zo leuk zijn voor eigenaren. En dat vind niet elke klant leuk.... Maar ja, dat weet je van te voren bij zulke mensen.
Excuseme schreef:fiffertjuh schreef:En hoe gaat het bij de dekhengsten en sportpaarden aan toe dan
?
Ik zou zeggen, pak de telefoon eens en ........
sorry kon het niet laten