Hoe moet een stand er uit zien? Tips gevraagd...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Re: Hoe moet een stand er uit zien? Tips gevraagd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 14:47

Ann schreef:
Ik bedoel het ook niet kwetsend tegenover MOHGirl, hebben jullie enig idee waarom hij dit gedrag vertoont?

Dat snap ik hoor... maar ik wou even duidelijk maken dat het probleem zich op het land dus OOK voor doet. Helaas dus geen oplossing. Ze weet niet waarom hij dit gedrag vertoont, hij deed het al toen ze hem kreeg. Ze heeft van alles geprobeerd; ook een ander ponietje als gezelschap bij hem in een grote stal maar helaas... het is gewoon een zenuwenticje / gewoonte geworden denk ik.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:15

Zhivago heeft waarschijnlijk moeite gehad met eten voordat ik hem had, want zijn tanden waren in zijn wangen gegroeit, uit nijd is hij daardoor denk ik rondjes gaan lopen, omdat hij zijn eten ook niet goed kon eten.
Ik heb met de DA zijn kiezen laten vijlen met electrische vijlen etc. en zijn nu weer zoals het hoort, alleen zitten er gaten tussen zijn achterste kiezen, word dus iedere half jaar vijlen en doen.
Verder heeft hij ongelukje gehad met zijn staart waar hij vast ook veel pijn aan heeft gehad, en Zhivago heeft een groeiachterstand, dit is wat ik weet over hem, heb hem nu bijna 2 jaar denk ik, en al van alles met hem gedaan.
Zhivago is geen weide pony hij is altijd blij om naar stal te gaan hij heeft pijn als het weer koud word dat doet hem zeer aan zijn botten denk ik, dan gaat hij bijna zitten van de pijn als ik over zijn rug aai.
Ik moet zeggen dat het de laatste paar weken weer erg goed gaat.
Ik wil ook een "homoepaat" ? erbij laten komen om zijn rug te kraken, en voor andere onderzoeken om te zorgen dat hij minder pijn krijgt.
Hij krijgt over een paar dagen hair exstantions, daar zal ik een foto van maken, heel gaaf, voor de vliegen.
Bedankt voor alle reacties, en Jasja 1000 maal dank voor je hulp.
Dikke kus lisette en vago Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:36

Arme Vago, 't is echt een lieverd en er moet ook echt iets gedaan worden aan het rondjes lopen, hij stond naast mijn grote lieverd en ik zag 'm altijd rondjes lopen, z'n stal zag er alleen in het midden nog normaal uit en als z'n stal 1 dag niet uitgemest werd was het gewoon kaal aan de zijkanten, en ontzettend smerig.

Ik heb van z'n vorige eigenaar gehoord dat er wat met z'n tanden was, maar dat was rond z'n vierde jaar dus ze zei dat het wss gewoon het wisselen was.

Zhivago is zo'n lieve pony, echt een scheetje, en ik vind het verschrikkelijk om te horen dat hij pijn heeft. Verdrietig

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:17

en zou het niet werken in een soor binnenpaddock?
als je ergens een grote schuur of loods hebt of een binnenpiste, samen met ene maatje daarin, dan gaan zijn rondjes zowiezo al groter zijn=minder schade, en wie weet doet hij het helemaal niet meer...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:54

Wouw, vaco krijgt echte extensions! Wordt het een echt hollywoodpaardje. Luxe hoor maar wel super fijn voor 'm, heeft ie tenminste wat om mee te zwaaien. Kom 'm zekers opzoeken met zijn nieuwe kapsel, ben heel benieuwd!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:57

dutske schreef:
en zou het niet werken in een soor binnenpaddock?
als je ergens een grote schuur of loods hebt of een binnenpiste, samen met ene maatje daarin, dan gaan zijn rondjes zowiezo al groter zijn=minder schade, en wie weet doet hij het helemaal niet meer...

Ik heb het eens in een koeien stal geprobeerd, afgezet van 10 bij 10, maar dan maakt hij zijn rondje gewoon groter hoor, maakt hem niets uit! Lachen

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:58

Rytir schreef:
Wouw, vaco krijgt echte extensions! Wordt het een echt hollywoodpaardje. Luxe hoor maar wel super fijn voor 'm, heeft ie tenminste wat om mee te zwaaien. Kom 'm zekers opzoeken met zijn nieuwe kapsel, ben heel benieuwd!

Duur kapsel, dus ik hoop dat hij het netjes houd. Knipoog
Wanneer kom je langs dan?