Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pearl_tje schreef:wat maakt uitstappen toch uit daar kan iemand je paard echt niet mee verknallen hoor.
Er zijn vier dingen die ik niet uitleen, nl. mijn paard, m'n vent, m'n fototoestel en m'n auto, zo simpel is dat. Dus als ik zou weten dat er iemand anders op mijn paard gezeten heeft, oh boy, die zou er van langs krijgen! En diegene die die persoon er op gelaten heeft ook
Memuska schreef:Er zijn vier dingen die ik niet uitleen, nl. mijn paard, m'n vent, m'n fototoestel en m'n auto, zo simpel is dat.
Liesjuh schreef:pearl_tje schreef:wat maakt uitstappen toch uit daar kan iemand je paard echt niet mee verknallen hoor.
Dat is zeker waar.. Maar daar gaat het hier niet om..
Want het maakt hier wel degelijk uit dat een rb zomaar iemand op je paard wil zetten.. Of dat dat nu uitstappen of rijden is..
En wat horsies ook zegt.. Wat als er ongelukken gebeuren!?
pearl_tje schreef:Nou dan moet je ook niet iemand anders even je paard vast laten houden, straks gaat het paard op haar teen staan en dan..... AANKLACHT en zo kun je wel verder gaan..
Zit te rotzooien met woorden.. 
Liesjuh schreef:Ik kan me behoorlijk boos maken, omdat iemand anders zonder mijn toestemming mijn spullen/beesten uitleent..
Ik denk dat dit een ander voorbeeld is dan dat jullie bedoelen..
ElanII schreef:Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie massale bijdrage![]()
Dat heeft me toch een soort bevestiging gegeven voor mezelf dat ik niet raar ben of egoistisch of zo![]()
Inmiddels heb ik mijn rb gebeld en een leuk gesprek met haar gehad. Het is haar volledig duidelijk wat ik wel en niet wil en ze reageerde heel netjes en serieus, dus ik ben wel blij.
Voor degenen die hadden gevraagd waarom ik in het ziekenhuis was opgenomen: allereerst bedankt voor de lieve belangstelling.
Ik heb een epileptisch insult gehad (een kleintje), maar ik moest toch even een nachtje blijven. Het opknappen daarvan duurt wel even, kost enorm veel energie, maar gelukkig gaat het iedere dag beter
Memuska schreef:Ik ben beide, eigenaar én ik rijd paarden voor anderen.
Als eigenaar zou ik woest worden, maar goed, ik heb dan ook geen bijrijder omdat ik simpelweg niemand anders op de rug van mijn paard wilEr zijn vier dingen die ik niet uitleen, nl. mijn paard, m'n vent, m'n fototoestel en m'n auto, zo simpel is dat. Dus als ik zou weten dat er iemand anders op mijn paard gezeten heeft, oh boy, die zou er van langs krijgen! En diegene die die persoon er op gelaten heeft ook
![]()
Vanuit mijn bijrijderpositie: ik laat NOOIT iemand anders op die paarden. Als de eigenaars graag hadden gehad dat die er mee reed, hadden ze het heus wel aan hun gevraagd. Zelfs uitstappen is bij mij uit den boze, dat doe ik zelf wel!
)