Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Billy schreef:Dodson en Horrell schijnt goed voer te zijn. CAvalor klinkt ontzettend interessant, maar wordt geconserveerd met Ethoxiquine.
Voor mij reden genoeg om het niet te voeren.
Ethoxiquine is nl een landbouwgif, en aangemerkt als ongeschikt voor menselijke consumptie. Waarom zou ik dat dan aan mijn paard voeren?.
Billy schreef:Voor mij is belangrijk dat voer zonder chemische houdbaarheidsstoffen is, zo natuurlijk mogelijk.
en daar wordt ik echt pisnijdig om ! om nog naar een andere winkel te moeten rijden voor veulenbrok of zo ! Mist schreef:wat ik overigens belangrijk vind, van welk merk dan ook, is dat er genoeg op voorraad is als ik daar kom. Ik heb 3 paarden en voer 4 soorten brok, 9 vd 10 keer is 1 soort die ik wil hebben: uitverkocht ! althans hier in Belgieen daar wordt ik echt pisnijdig om ! om nog naar een andere winkel te moeten rijden voor veulenbrok of zo !

. Veel merken voeren in je assortiment, heel uitgebreid. Plús een website waar álles over de producten te vinden is!