Poll, hooi of kuilgras?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hooi of kuilgras?

Hooi
32 (60%)
Kuilgras
21 (39%)

Totaal aantal stemmen: 53

Pellie

Re: Poll, hooi of kuilgras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 08:47

gam kreeg eerst ook kuil/voordroog maar werd hier onhandelbaar van in het rijden, vreselijk nerveus, kon niet meer luisteren en schoot alle kanten op. met hooi is hij weer een rustige en relaxte tinker. Lachen

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 08:54

mijn paarden vinden kuil veel lekkerder, dat ze daardoor energieker zijn merk ik niks van, ik geef ze ook wel eens hooi maar daar houden ze niet zo van....

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 08:58

Memuska krijgt hooi. Als ik haar kuil geef trekt ze haar neus op en bekijkt met met een blik van "moet ik dát eten?".

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:38

Bij mij verschilt het.. Op de ene stal voeren ze kuilvoer -liever voerdroog- en op de andere stal hooi. Ik merk zelf dat paarden voordroog lekkerder vinden dan hooi.. Maar mij maakt het in principe niet uit..

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:41

Wij voeren ook voordroog kuil. Ziet er bijna hetzelfde uit als hooi, maar ruikt veel lekkerder vind ik.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:46

Hooi, omdat de ene merrie dikke benen kreeg vd kuil (eiwitten)
We hebben vaak wel kuil van ons eigen land, maar dat verkopen we. Dit jaar hebben we hooi gekocht, maar tis de bedoeling t land dit jaar te hooien en dan in de kleine hooibaaltjes te doen maar dan moet t weer wel meezitten. We wachten dan altijd nog een tijdje voor we t gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:32

Ik voer ook hooi, dat is makkelijker onbeperkt te geven. Spike kreeg op zijn vorige stal kuil, maar hij werd er moddervet van. Als je goed hooi hebt is er niks mis mee.