Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Hey Mirte...als jij die perfecte stal nou eens begint...dan komen wij allemaaal gezellig bij jou in pension staan... Maar vergeet niet...de perfecte stal moet ook goed te betalen zijn. *grinnik*
Tsja perfect is natuurlijk zo subjectief als ik weet niet wat, voor iedereen verschilt dat. Een perfecte stal voor mijn paard heb ik al, maar wel een heel tijdrovende stal. Ik doe alles zelf (wat ik absoluut niet erg vind) maar daar gaat zoveel tijd inzitten. Hetzelfde probleem ga ik krijgen als ik mijn paard nu thuis zet. Maar ik ga pas naar een andere stal als ik er één vind waar ik tevreden over ben. Of er moet ineens een goede bijrijder op mijn pad komen, dan wordt het ook anders.

Kijk, we mogen dan een binnenbak missen
, onze buitenbak is zwaar, maar praktisch altijd te berijden. Onze mesthoop mag dan in regenachtige tijden weleens moeilijk te bereiken zijn, het heeft wel wat om te gaan schelden als je weer eens bijna onderuit gaat als je weer eens de hoop op moet steken... }>
Er mag dan NOG GEEN warm water op stal zijn (wordt aan gewerkt....), je paard uitlachen als ie een gekke bek trekt van het koude water is ook goed voor hilarische momenten.
Er moet naar mijn mening nog een stalkantine komen *grin* maar er moet nog zoveel gebeuren, we komen er wel. Het is bij ons heel gezellig op stal, niemand is te beroerd een ander even te helpen, zeker ik niet en er staat een leuk stel verschillende paarden.
Kan niet wachten tot ze van de zomer met de groep en baby-Jur de wei in gaan....