Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) En dan hoefde mijn vader maar een klein beetje bij te betalen voor een nieuw paard. Maar ik geloof dat ze eigenlijk 5000 euro was. Ze was toen 4 jaar, zadelmak maar kon verder niks, welsh NWR.
moest wel veel aan gesleuteld worden.
ulster x nimmedor
wel met kissingspines.... (maar nu geen last meer van).
Bombarie schreef:Ik vraag me af hoeveel jullie voor je paard betaald hebben, Ik wil binnenkort nog een paard gaan kopen dan kan ik me ook vast orienteren![]()
wat het ras is,
hoe oud hij/zij toen was
en in hoeverre beleerd..
Kregen jullie er nog spullen bij?

, door een dekking van mijn eigen hengst), NMPRS, nu 3 weken oud, word ong 98 cm, groen
*, amper beleerd wel zadelmak, nu inmiddels superbraaf en een veulen rijker
, vader quarter pocos jackys- was een kadootje denk ik
sorry offtopicmoyra schreef:ik heb vorig jaar mijn tinker geruild tegen een engels volbloed x new forst.
ze gaven voor mijn tinker 1500 euro en dan moest ik voor me nieuwe paardje 300 euro bijleggen. dus bijelkaar 1800 euro.
maar ze vergaten er bij te vertellen dat ze niet te handteren was. ze hadden haar met een middel ingespoten dus ik ben er ingestonken.
gelukkig nog niet in ziekenhuis terecht gekomen omdat ik van begin af aan concucent ben geweest.
nu gaat het redelijk met haar af en toe nog niet te vertrouwen maar gaat beter gelukkig.
!! Ze ziet er echt kerngezond uit en heeft allemaal gezonde glanzende appeltjes op haar buikje. Ik heb haar gekocht voor 2000 euro zonder toebehoren. Parish kan 1.40 los springen en 1.20 onder de man en ze kan L2 dressuur! Heb laatst mijn eerste sprongetje op haar gemaakt na 14 jaar en het ging super. Ze zweeft. Ze heeft ook nog eens de eigenschap dat je er niet af KAN vallen. Is echt ONMOGELIJK, hahahahaha! Ik denk dat als ze papieren had dat ze zeker 4000 - 5000 euro waard was geweest. Ben dus echt een bofkont. Naast dat ze zoveel "kan" is ze ook nog eens vreselijk lief en leuk in omgang! Ze heeft een heel sprekend karakter en is echt mijn kroelkip. Ik leer een hoop van d'r en heb echt plezier van haar. Ik zou graag een foto van d'r plaatsen maar dat lukt me niet aangezien ik niet zo'n held ben met internet enzo.