vandaag zouden we om 9 uur gaan buitenrijden, liep iets uit dus zijn om 10 uur vertrokken, klein 1,5 uur gereden(stap-galop afgewisseld Q en wieb houden van crossen en racen tegen elkaar
) toen bij de bokkenrijder(eetcafeetje in t bos) paarden neergezet, afgezadeld en zelf wat gaan drinken en ijsje gegeten, toen weer kleine 1,5 uur teruggereden naar huis, niets te merken aan Q alleen wat zweet maar niet eens extreem!lekker afgespoten en in de wei gezet bij zn vriendinnetjes

t ligt er maar net aan wat ik zelf wil gaan doen, heb ook weleens concoursen gehad met 30+ graden, zit je zelf te stikken in je zwarte jasje...
maar als ze vandaag in t bos aangaven niet meer te willen gingen we gewoon stappen, maarja ze weten precie welke paden we ze altijd laten gaan, dus gingen ze uitzichzelf er steeds weer vandoor, nouja prima dan
).
Moest ook nog een half uur fietsen eer ik er was, dus had de puf niet meer
daar ging ze....in een harde galop ging ze de bak door en gaf nog ff een bok erachteraan. Ik trok d'r op de volte...hoorde een pennyzeggen dat ik in de mond trok, zow ben er bijna afgepleurd.