EngelAngela schreef:Ik ben het wel een beetje met Oscar eens. De DA had zeker in jouw geval moeten zeggen dat het beter was om meteen je kater in te laten slapen. Máár jij wilt niet weten hoeveel da naar hun hoofd krjigen geslingerd dat ze zo onvriendelijk zijn omdat ze hebben gezegd dat het beter is om meteen afscheid te nemen ipv nog een paar dagen te wachten zodat de mensen rustig afscheid konden nemen en nog een rondje met em konden lopen...
Daar heb je volkomen gelijk in.
De DA weet wat er (on)mogelijk is, weet vast ook wel wat de beste 'oplossing' is, maar het probleem zijn vaak de mensen die daar niet aan willen.
Om zichzelf een goed gevoel te bezorgen ('ik heb nog afscheid kunnen nemen', 'ik heb zijn lievelingsmaaltje nog een keer klaar kunnen maken' etc.) worden beslissingen genomen die niet in het belang van het dier zijn.
In mijn ogen heel erg egoistisch; dat zal de DA vast ook wel vinden, maar de klant is koning.
Het zijn de mensen die niet aan de waarheid willen en vaak veel te veel aan zichzelf denken.
En ja, ik ben het met je eens: de DA is dan vaak de spreekwoordelijke gebeten hond, want die heeft een waarheid verteld die niet in hun straatje past

Nu maar hopen dat mijn oom er nog lang blijft wonen, anders heb ik waarschijnlijk een groot probleem...