Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(om die reden doet hij ook veel bruiloften, mensen willen een goede fotograaf, maar geen capitalen uitgeven
)

IngLio schreef:Faniek en MarijeR hier van bokt maken ook erg mooie foto's!
En ik hoorde van week iets over IngridM, maar die ken ik verder niet. Zij schijnt ook wedstrijden te fotograferen...

Faniek schreef:Dank je maar ik fotografeer neit voor andere mensen
Simpel omdat mijn camera het niet haalt aan de kwaliteit van anderen dus maak gewoon voor mezelf en mensen die ik ken voor de fun foto's. Tegen de tijd dat ik een spiegelreflex heb en een cursus heb gevolgd zal ik ook zeker gaan fotograferen.
linda_lekuri schreef:Mijn vriend fotografeert ook veel concoursen, portretten en statie-foto's voor o.a. handelstallen.
Een volgende keer geef ik me ook op voor een reeks foto's (wat is zijn agenda?
).
Ben nu wat aan het rond kijken, zijn behoorlijk wat op bokt! 
Tancreda4 schreef:Ik blijf dit topic even lekker volgen![]()
Ik wil een keer fotos van mezelf met mijn knollen erbij, heb mijn pa wel eens mijn camera in de handen gedrukt maar wil toch eens wat fotos van "professionelen"Ben nu wat aan het rond kijken, zijn behoorlijk wat op bokt!

IngLio schreef:Faniek schreef:Dank je maar ik fotografeer neit voor andere mensen
Simpel omdat mijn camera het niet haalt aan de kwaliteit van anderen dus maak gewoon voor mezelf en mensen die ik ken voor de fun foto's. Tegen de tijd dat ik een spiegelreflex heb en een cursus heb gevolgd zal ik ook zeker gaan fotograferen.
Ah oke. Ik denk ook nog steeds na over de FotoVakSchool en een goeie digitale spiegelreflex... Dan wil ik daar ook mijn vak van gaan maken. Hopelijk kun je daar ook van leven... eventueel in combi met iets anders...