Paardenfotografie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Re: Paardenfotografie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:01

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:38

Mijn vriend fotografeert ook veel concoursen, portretten en statie-foto's voor o.a. handelstallen.

Het is voor hem ook een uit de hand gelopen hobby! Hij heeft geen eigen internetsite of bedrijf, rekent dus ook een stuk minder voor zijn werk dan de echte grote namen Knipoog Geld, geld! (om die reden doet hij ook veel bruiloften, mensen willen een goede fotograaf, maar geen capitalen uitgeven Knipoog )
Hij is zeker professioneel bezig en heeft de nieuwste profesionele digitale spiegelreflex camera van Nikon met diverse lenzen! Pling

Hij heeft veel voor Willem Kraak (eerder hierboven genoemd met internetsite) op concoursen gefotografeerd en hij werkt nu voor Xandro-media op concoursen! zie: www.xandro.nl

Voor meer info kan je me altijd vragen! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:58

IngLio schreef:
Faniek en MarijeR hier van bokt maken ook erg mooie foto's!
En ik hoorde van week iets over IngridM, maar die ken ik verder niet. Zij schijnt ook wedstrijden te fotograferen...

Dank je maar ik fotografeer neit voor andere mensen Haha!
Simpel omdat mijn camera het niet haalt aan de kwaliteit van anderen dus maak gewoon voor mezelf en mensen die ik ken voor de fun foto's. Tegen de tijd dat ik een spiegelreflex heb en een cursus heb gevolgd zal ik ook zeker gaan fotograferen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:59

Ik wil ooit ook nog een fotoshoot laten maken van Amo, zulke prachtige foto's zie ik voorbij komen Kwijl

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:11

Faniek schreef:
Simpel omdat mijn camera het niet haalt aan de kwaliteit van anderen dus maak gewoon voor mezelf en mensen die ik ken voor de fun foto's. Tegen de tijd dat ik een spiegelreflex heb en een cursus heb gevolgd zal ik ook zeker gaan fotograferen.

Ah oke. Ik denk ook nog steeds na over de FotoVakSchool en een goeie digitale spiegelreflex... Dan wil ik daar ook mijn vak van gaan maken. Hopelijk kun je daar ook van leven... eventueel in combi met iets anders...

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:05

Zoals het nu gaat, wil ik het echt voor mijn hobby blijven doen. Toen ik laatst in Akersloot foto´s heb genomen van 4/5 paarden en de dag ervoor ook nog een 3 paarden, had ik er aan het einde van de dag toch wel genoeg van. Voorlopig moet ik er niet aan denken om het professioneel te doen.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:28

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:40

Gister heb ik een fotoreportage laten maken van mijn paard door de fotograve van http://www.dressuurfoto.nl. De foto's zijn echt super mooi geworden, ze komen waarschijnlijk morgen op hun site te staan dus dan zal ik wel een link plaatsen Knipoog

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:50

linda_lekuri schreef:
Mijn vriend fotografeert ook veel concoursen, portretten en statie-foto's voor o.a. handelstallen.

Heb zijn handel gezien op het concours in Haren, dat heeft hij goed voor elkaar hoor Lachen Een volgende keer geef ik me ook op voor een reeks foto's (wat is zijn agenda? Haha! ).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 22:27

Ik blijf dit topic even lekker volgen Haha!
Ik wil een keer fotos van mezelf met mijn knollen erbij, heb mijn pa wel eens mijn camera in de handen gedrukt maar wil toch eens wat fotos van "professionelen" Haha! Ben nu wat aan het rond kijken, zijn behoorlijk wat op bokt!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 06:17

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:55

ik heb Quarterh0rse en IngridM allebei voor een fotoshoot van Banjer gehad, en ik ben heel erg tevreden over het eindresultaat... Lachen
2 geweldige fotografes.... Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:01

Ik ben er ook mee bezig. Ik heb nu nog een compact maar ben aan het sparen voor een reflex. Ik werk zelf in een fotospeciaalzaak dus ik leer verder wel ontzettend veel over het maken van foto's, krijg binnenkort ook een cursus digitale fotografie.

Ik maak dus ook foto's voor andere mensen, je krijgt alle foto's op origineel formaat op CD rom, en 1 13 x 18 afdruk.
Ik vraag er niet veel voor omdat ik niet professioneel ben en ik het eigenlijk doe om te oefenen.

Ik heb dus ook geen site maar wel voorbeeldfoto's eventueel.

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:24

Tancreda4 schreef:
Ik blijf dit topic even lekker volgen Haha!
Ik wil een keer fotos van mezelf met mijn knollen erbij, heb mijn pa wel eens mijn camera in de handen gedrukt maar wil toch eens wat fotos van "professionelen" Haha! Ben nu wat aan het rond kijken, zijn behoorlijk wat op bokt!

Hier hetzelfde.
Ik vraag wel eens aan mijn vader of broer om foto's te trekken maar dat is toch niet hetzelfde.

Die Reindert (is toch die arabierenfotograaf hé?) mag bij mij ook altijd langs komen. Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:35

IngLio schreef:
Faniek schreef:

Ah oke. Ik denk ook nog steeds na over de FotoVakSchool en een goeie digitale spiegelreflex... Dan wil ik daar ook mijn vak van gaan maken. Hopelijk kun je daar ook van leven... eventueel in combi met iets anders...

Mijn vak zal ik er nooit van maken geen brood in te verdienen helaas (tjah sommige wel hoor, maar weinig). Wel als hobby. Daarnaast ga ik straks beginnen aan een dierenopleiding en paraveterinair en misschien zelfs dierenarts (lange lange weg).
Hoop dat ik na de zomervakantie mijn digitale spiegelreflex heb Go jij! Go jij!

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:55

Zoals ik al zei ben ik erg verblijd met het resultaat van de fotosessie van quarterh0rse.

Had haar gevraagd voor mijn merrie omdat die hoofdzakelijk zwart is, dat maakt het nog een stuk moeilijker allemaal.

Ik zal zo even een paar voorbeeld fotos in ITP zetten.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 22:27

Gelukkig ben je dr blij mee! Ik heb je trouwens de nieuwe link gepb't Lachen
Dus mensen die in de omgeving wonen.. ik kom gratis wat foto's maken die ik op m'n site zal zetten. Je betaalt alleen voor de foto's die je wilt bestellen (mocht er niks voor je tussen zitten ben je er geen geld aan kwijt) dus je bent verder niks verplicht.
Gewoon omdat ik ook nog een hoop moet oefenen etc.
Als je niet bij mij in de omgeving woon vraag ik wel een reiskostenvergoeding.

Voor m'n website kan je hier kijken:

www.nikki-fotografie.nl

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 00:37

Ok, bij deze nu te vinden in ITP... een fotoshoot by Quarterh0rse. (zie mijn onderschrift).

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:58

Ergens in het begin van de topic was mijn site al genoemd. (voel me vereerd)
www.paard-in-portret.nl ben ik dus.

Afgelopen weekend op reportage geweest, resultaat binnenkort op mijn site te zien.

Wil je ook een fotoreportage? Mail me gerust. Denk er wel even aan dat in de 3 verschillende reportages binnenkort iets veranderd (meer vergrotingen in de zilver en gouden serie, brons blijft ongewijzigd).