Alane schreef:we hebben hier de anky's en rambo...
En na 1 X wassen schuiven ze hier juist niet meer (en hier worden ze na 1 X gebruiken gewassen)
En met alle respect Cavaleti, je spreekt je zelf tegencavaletti schreef:Zit echt mega verschil in, doordat de anky van suedeachtig materiaal is blijft het ook erg mooi liggen enz enz, ik verkoop zelf de look a like ankypads, deze zijn absoluut precies hetzelfde alleen staat het logo er niet op, en kosten 30 euro per stuk en 3 voor 80 euro, als je eenmaal met zo`n suede pad gereden hebt wil je niet anders, zo`n katoenen pad blijft ook niet liggen,cavaletti schreef:en echt waar, als je ze eenmaal gebruikt hebt wil je niet anders, ze passen onder elk zadel, schuiven niet, ik had bij de echte ankypads dat ze na 1 x wassen gingen schuiven dat kwam omdat ze ook na veel gebruik dunner werden, deze die ik verkoop zijn excact hetzelfde als de anky ze hebben alleen GEEN logo en zijn iets dikker zodat het dus wel altijd blijft liggen,
of ze zijn exact hetzelfde of ze zijn het niet
Als het verschil alleen het logo is dan schuiven ze dus beide... of ze schuiven niet....![]()
goed lezen, en niet alleen de helft van de zin kopieren dan lees je dat ze ook dikker zijn en daardoor wel blijven liggen??????